• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odlična gledanost slovenske reprezentance v futsalu

Evropsko prvenstvo v futsalu je pritegnilo veliko gledalcev tudi pred malimi zasloni. Iz Sport Kluba poročajo o odličnih ratingih, še posebej med moškim občinstvom.

Neposrednemu prenosu tekme med Slovenijo in Srbijo  je po podatkih raziskovalne hiše AGB Nielsen na programu SK namenilo pozornost 11,44 odstotka moških med 25 in 64 letom, ki so v tem času spremljali televizijo v živo. 

Prenos med Slovenijo in Italijo je v povprečju vsako minuto spremljalo 67.313 posameznikov starejših od 4 let, vsaj eno minuto pa je tekmo spremljalo 134.765 različnih gledalcev v tej ciljni skupini. V primerjavi z vsemi gledalci v tej ciljni skupini, ki so v tem času gledali televizijo, je svojo pozornosti namenilo tekmi 9,75 odstotka gledalcev.

Na moški ciljni skupini M25-64 je ta delež višji. Odstotek gledalcev, ki so v času predvajanja tekme namenili pozornost tekmi in ne drugim televizijskim vsebinam je 10,62 odstotka. V tej ciljni skupini je v povprečju vsako minuto tekmo spremljalo 21.615 gledalcev, vsaj eno minuto tekme pa je videlo 51.153 gledalcev te ciljne skupine.

Tekmo Slovenija – Rusija je v povprečju vsako minuto spremljalo v 104.778 posameznikov starejših od 4 let, vsaj eno minuto pa je tekmo spremljalo 202.195 različnih gledalcev v tej ciljni skupini. V primerjavi z vsemi gledalci v tej ciljni skupini, ki so v času tekme gledali televizijo, je svojo pozornost namenilo tekmi 14,56 odstotka gledalcev.

V moški ciljni skupini M25-64 je ta delež nekoliko višji, odstotek gledalcev, ki so v času predvajanja tekme namenili pozornost tekmi in ne drugim televizjskim vsebinam je 20,16 odstotka. V tej ciljni skupini je v povprečju vsako minuto tekme spremljalo 43.963 gledalcev, vsaj eno minuto tekme pa je videlo 80.698 različnih gledalcev te ciljne skupine.