• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali je to najboljši oglas 52. Super Bowla?

Najboljšega oglasa letos ni predstavil kateri izmed pivovarjev, avtomobilistov ali tehnoloških velikanov. Na vzporedni tekmi (oglaševalcev), v katero so tako ali drugače vključeni vsi našteti, naj bi zmagali oglasi za detergent Tide.

Kot smo pisali tik pred 52. finalom lige v ameriškem nogometu, so poleg športnega dogajanja na Super Bowlu velike pozornosti deležni tudi glasbeni nastopi med polčasom in pa oglasni bloki. In sodeč po odzivih so bili oglasi letos dobro sprejeti. Danes ni ameriškega medija, ki ne bi hvalil nogometašev Philadelphie (zmagovalcev Super Bowla) in zraven podal še mnenja glede oglasa ali dveh. Med največkrat pozitivno ocenjenimi je serija oglasov za detergent Tide.

Kako povoziš tekmece pri pridobivanju pozornosti v enem najdražjih oglasnih blokov? Tako, da se pretvarjaš, da si oni. V seriji štirih oglasov se Tide tako ponorčuje iz oglasov za Budweiser, Mr. Clean, Old Spice in farmacevtska podjetja. Tide pa nam sporoča, da je povsod, kjer so čista oblačila. Serijo z igralcem Davidom Harbourjem je za P&G ustvarila agencija Saatchi & Saatchi New York.