• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook: Oglaševalski prihodki močno gor, število uporabnikov dol

Če vas Facebook z rednimi poročili o rekordnih prihodkih iz oglaševanja dolgočasi, pa preseneča padec števila dnevnih uporabnikov v ZDA in Kanadi.

Facebook je v četrtem četrtletju napovedoval številne spremembe v svojem algoritmu, poelg tega pa se je »spopadal« še z obtožbami o netransparentnosti in glavnemu krivcu za širjenje lažnih novic. To se v četrtem četrtletju ni poznalo na njegovih poslovnih rezultatih.

Ima pa Mark Zuckerberg vsaj en razlog za skrb. Facebook ima sicer več dnevnih uporabnikov kot kdaj koli, toda prvič v zgodovini se je število dnevnih uporabnikov v ZDA in Kanadi zmanjšalo (za 700 tisoč). Po besedah Zuckerberga naj bi uporabniki na Facebooku »preživeli« skupaj 50 milijonov ur na dan. Več preživetega časa na Facebooku je sicer eden izmed Zuckerbergovih glavnih ciljev.

1. februarja sta finančne rezultate za 4. četrtletje objavila tudi tehnološka velikana Alphabet in Amazon. Googlovo matično podjetje poroča o 24-odstotni rasti prihodkov v primerjavi z enakim obdobjem leta 2016, Amazon pa o kar 60-odstotni rasti prihodkov iz oglaševanja na letni ravni.