• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Amazon – od spletne prodaje knjig do najvrednejše blagovne znamke

Amazon je z vrha lestvice največ vrednih blagovnih znamk izrinil Google. Vrednost blagovne znamke Amazon se je v zadnjem letu povečala za 42 odstotkov in je ocenjena na 120 milijard evrov, ugotavlja ameriško svetovalno podjetje Brand Finance.

Prvi in tretji zamenjala mesti

Apple je v primerjavi z letom 2017 ohranil drugo mesto (117 milijard evrov), Google pa je s prvega padel na tretje mesto (96 milijard evrov).

»Jeff Bezos je nekoč rekel, da so blagovne znamke pomembnejše na spletu kot pa v fizičnem svetu. Moč blagovne znamke Amazon jim daje možnost, da se širijo v nove sektorje in trge.  Ugotovitve raziskave kažejo, da lahko pričakujemo nadaljnjo eksponentno rast,« je ob objavi ugotovitev povedal David Hagh, direktor družbe Brand Finance.

Vzpon digitalnih in kitajskih blagovnih znamk, regije SEE od nikoder

Raziskovalci opozarjajo še na tri pomembne ugotovitve. Prvič, med razvrstitvijo BF največ vrednih blagovnih znamk ni niti ene blagovne znamke iz regije Srednje in Vzhodne Evrope. Drugič, kitajske blagovne znamek močno povečujejo vrednosti in uspešno »lovijo« vodilne. In tretjič, dokaz digitalne dobe je pogled na prvo peterico. Poleg Amazona, Appla in Googla sta na njej še Samsung (39-odstotna rast na medletni ravni) in Facebook. Vrednsot blagovne znamke slednjega je na letni ravni porasla kar za 45 odstotkov.

Avtomobilisti so na primer ostali daleč zadaj. Na 20. mestu je Mercedes-Benz, za njim pa sta Toyota in BMW.

Celotno razvrstitev najdete tukaj.