• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook prižgal rdečo luč oglaševanju kriptovalut

Oglaševanje kriptovalut in ICO-jev na družbenem omrežju Facebook je po novem prepovedano. Tehnološki velikan je kriptovalute označil za zavajujoče.

Foto: Pixabay

Facebookov seznam prepovedanih finančnih produktov in storitev v oglasih je s torkom »bogatejši« za kriptovalute in z njimi povezane dogodke in storitve. »Želimo, da bi ljudje iskali nove izdelke brez strahu pred zavajanjem in prevarami. Žal ta trenutek veliko podjetij z nepoštenimi nameni oglašuje kriptovalute in ICO-je,« je povedal Rob Leathern, direktor produktnega oddelka pri Facebooku. Nekateri mediji so potezo označili za Facebookov odklonilni odnos do kriptovalut, spet drugi za »čistko«, ki bo potencialnim investitorjem (s poštenimi nameni) le koristila.

Kako dobro je Mark Zuckerberg preučil kriptovalute?

Mark Zuckerberg se je na začetku januarja 2018 z objavo zavezal, da bo preučil kriptovalute in njihovo uporabnost za Facebook. V objavi se dotakne tudi centralizacije v tehnološkem svetu. Pravi, da je na začetku verjel v tehnologijo kot »silo« decentralizacije. »Veliko ljudi je glede tega izgubilo upanje. S porastom majhnega števila velikih tehnoloških podjetij se krepi prepričanje, da je tehnologija zaslužna za centralizacijo. Nasproti so jim šifriranje in kriptovalute, ki moč vračajo v roke ljudi. Vendar pa v tem primeru obstaja tveganje težjega nadzora.  Nameravam se poglobiti v tovrstne tehnologije in razmisliti, kako bi jih uporabili tudi mi,« je še zapisal Zuckerberg.