• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Outstanding 2017: Vse bolj inovativna uporaba zunanjih medijev

Agencije Futura DDB, Renderspace in Mayer McCann ter oblikovalec Nenad Cizl so lani poskrbeli za najbolj izstopajoče dosežke v zunanjem oglaševanju v Sloveniji.

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding je zadnji januarski dan že sedmo leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. V širši izbor del, ki so se potegovala za nagrade, jih je organizator uvrstil 180, ki so bila na Europlakatovih oglasnih površinah objavljena v koledarskem letu 2017 in so se odlikovala po kreativni plati, bila obrtniško korektna in izstopajoča od povprečja. Sedemčlansko strokovno žirijo, ki je izbirala najboljša dela v štirih tekmovalnih kategorijah, je vodil Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor Publicis One Slovenia ter član uprave za poslovni razvoj Publicis One Adriatic. Pri ocenjevanju so se mu kot predstavniki oglaševalcev pridružili Petr Podlipny, direktor znamke Škoda pri podjetju Porsche Slovenija, Matevž Šmalc, vodja oddelka za upravljanje z blagovnimi znamkami in uporabniško izkušnjo v družbi A1 Slovenija, in Klavdija Vidic, vodja marketinga za Cockto pri Atlantic Grupi, kot predstavniki stroke (kreativni in umetniški direktorji) pa Tine Lugarič, kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA,Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana, in Aleš Strajnar, kreativni direktor v agenciji Votan komunikacije.

V štirih takmovalnih kategorijah so nagrade Outstanding 2017 so tako prejeli McDonald's Slovenija v sodelovanju z agencijo Futura DDB, optika Morela in agencija Renderspace, Mastercard Slovenija v sodelovanju z agencijo Mayer McCann, in SNG Maribor za plakate 54. Boršnikovega srečanja, ki jih je ustvaril Nenad Cizl.

1. Billboard in metrolight (velike plakatne površine in dinamični osvetljeni format)

Grškii tedni

Naročnik: Alpe Panon, McDonald's DL

Predstavnik naročnika: Tomaž Erjavec

Agencija: Futura DDB

Vodji projekta v agenciji: Dragana Josipović in Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik      

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Fotograf/retuša: Uroš Stražišar (retuša)

Medijska agencija: Futura DDB

2. Citylight (svetlobna vitrina)

Morela Optika

Naročnik: Okulisti in optika Morela

Predstavnika naročnika: Martin Mikek in Suzana Pavlič

Agencija: Renderspace

Vodja projekta v agenciji: Mark Mavretic

Kreativni in umetniški direktor: Marin Mešter

Tekstopiska: Tina Šubic Konda

3. Innovate (inovativna uporaba komunikacijskega kanala)

Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca

Naročnik: Mastercard Slovenija

Predstavniki naročnika: Boštjan Fabjančič (Mastercard), Anita Ogulin (Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste Polje), Nataša Tomc Jovović (NLB)

Agencija: Mayer McCann

Vodja projekta v agenciji: Aleš Petejan

Kreativni direktor: Matjaž Germ 

Tekstopisca: Jernej Vrečar in Barbara Jošt

Umetniška direktorica: Damjana Sušnik

Odnosi z javnostmi: Romana Miklavž

4. Obveščanje in ozaveščanje

52. Borštnikovo srečanje

Naročnik: SNG Maribor

Avtor: Nenad Cizl