• Facebook
  • Twitter
  • RSS

B-report 2017: Največkrat nagrajena agencija v regiji je New Moment, sledi ji Grey Ljubljana

Izšel je tretji B-report, pregled oglaševalskih agencij, oglasov in oglaševalcev v regiji, ki so bili v preteklem letu največkrat nagrajeni na mednarodnih, regijskih in lokalnih oglaševalskih festivalih ter tekmovanjih.

Revija Marketing magazin je tretje leto zapored na podlagi lastne metodologije pripravila B-report, lestvice oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev iz regije nekdanje Jugoslavije, ki so v letu 2017 osvojili največ nagrad na najpomembnejših festivalih kreativnosti in oglaševalskih tekmovanjih na mednarodni, regijski in lokalni ravni.

Marjan Novak, urednik Marketing magazina in pobudnik projekta B-report, katerega namen je spodbuditi oglaševalsko ustvarjalnost v regiji in pozvati agencije in njihove naročnike, naj svoja izvirna dela prijavljajo ne le na lokalne, temveč tudi na mednarodne festivale in tekmovanja, je rezultate B-reporta 2017 pospremil takole: »V lanskem letu se je nadaljeval trend nagrajevanja družbeno odgovornih in ozaveščevalnih kreativnih akcij, ki premikajo meje oglaševanja. Ne gre več zgolj za oglaševanje, temveč za poteze oglaševalcev in njihovih agencij, ki segajo v globlje pore družbe. Takšna je tudi zmagovalna akcija v regiji nekdanje Jugoslavije »Knjiga miru«, ki je nastala v srbski agenciji New Moment New Ideas Company in je želela ljudi opomniti, da so si vse religije v izhodišču zelo podobne. Tudi »Lahkonočnice«, projekt agencije Grey Ljubljana za A1 Slovenije, ki je na drugem mestu med regijskimi agencijami in na prvem med slovenskimi, ima družbeno odgovorno komponento: pomagati starostnikom k ponovni integraciji v družbo.«

Nekaj ključnih poudarkov iz poročila B-report 2017

Največkrat nagrajene oglaševalske agencije v letu 2017 na regijski ravni:

1.     New Moment New Ideas Company, Srbija

2.     Grey Ljubljana, Slovenija

3.     McCann Beograd, Srbija

Največkrat nagrajeni oglaševalci v letu 2017 na regijski ravni:

1.     Medverski svet Bosne in Hercegovine, BiH

2.     A1 Slovenija, Slovenija

3.     Muzej sodobne umetnosti v Beogradu, Srbija

Največkrat nagrajene oglaševalske akcije v letu 2017 na regijski ravni:

1.     Knjiga miru (One Book for Peace)

2.     Lahkonočnice (The Bedtime Storytellers)

3.     DemokrARtizacija (democrARtisation)

Največkrat nagrajene oglaševalske agencije v letu 2017 v Sloveniji:

1.     Grey Ljubljana

2.     Pristop

3.     Luna\TBWA

Največkrat nagrajeni oglaševalci v letu 2017 v Sloveniji:

1.     A1 Slovenija

2.     Pivovarna Union Laško

3.     Droga Kolinska/Atlantic Grupa

Največkrat nagrajene oglaševalske akcije v letu 2017 v Sloveniji:

1.     Lahkonočnice

2.     Laško dvoboj

3.     Nedrček z rakom dojke (The Cancer Bra)

Več informacij o posamezni agenciji, oglaševalcu in oglaševalski akciji ter metodologiji lahko najdete na spletni strani www.b-report.eu, kjer so navedeni rezultati tudi za Srbijo in Hrvaško. Deset največkrat nagrajenih akcij, agencij in oglaševalcev po B-reportu bo premierno predstavljenih na Slovenskem oglaševalskem festivalu 12. aprila v Portorožu.