• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Laško x NK Maribor« med najboljšimi sponzorskimi projekti v Evropi

Znani so finalisti tekmovanja »Best of Europe« Evropskega sponzorskega združenja (ESA). Med njimi je tudi projekt »Laško x NK Maribor«, pri katerem so sodelovali Pivovarna Laško, NK Maribor in Luna\TBWA. Zmagovalce bodo razglasili 7. februarja 2018.

Na tekmovanju Sporto Awards 2017, ki nagrajuje najboljše projekte na področju sponzorstev in športnega marketinga, je v kategoriji najboljše športno sponzorstvo  zmagal projekt »Laško x NK Maribor«. Pri njegovem nastajanju in izvedbi so sodelovali Pivovarna Laško kot sponzor, nosilec pravic NK Maribor in prijavitelj Luna\TBWA. Ker so potrošniki pivo Laško dojemali kot »pivo mojega očeta«, so se odločili, da to percepcijo spremenijo z aktivacijo že 25 let trajajočega sponzorstva NK Maribor.

V šestih mesecih so predstavili celostno oglaševalsko akcijo »Laško Stava« z glavnima junakoma Marcom Tavaresom, kapetanom NK Maribor, in Sebastjanom Cimirotičem, nekdanjim nogometašem NK Olimpija, ki sta stavila za steklenico Laškega. Ustvarili so bogato spletno vsebino in celo spremenili embalažo piva, da bi počastili uvrstitev NK Maribor v Ligo prvakov.

Seznam vseh finalistov najdete tukaj.