• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Runda« z Elvisom

Lastnikoma pivovarne BrewDog je uspel veliki met v pravnem boju proti dedičem kralja rokenrola Elvisa Presleyja. Z januarjem 2018 namreč nimata več prepovedi uporabe imena piva Elvis Juice.

Foto: BrewDog

Zgodba za skoraj triletno pravno sago je pivovarni in njenemu pogledu na posel pisana na kožo.James Watt in Martin Dickie, ustanovitelja in lastnika pivovarne BrewDog, sta leta 2015 začela s prodajo piva Elvis Juice. Pivo je hitro postalo uspešnica, vendar pa so prav tako hitro priletele tudi tožbe o umiku in prepovedi imena Elvis. Kot mojstra publicitete sta se Watt in Dickie leta 2016 preimenovala v – Elvisa. Zagovarjala sta se, da pivo nosi ime po njima in zdaj jima je uspelo prepričati tudi britanski urad za zaščito intelektualne lastnine.

Takšnih in podobnih zgodb najdete še veliko v knjigi Start up d.o.o. – Manifest drznega podjetnišva za 21. stoletje (z izvirnim naslovom Business For Punks). James Watt, soustanovitelj mikropivovarne BrewDog, najhitreje rastočega podjetja v Veliki Britaniji, je v njej predstavil številne radikalne in sveže poglede na vodenje mladih podjetij.Knjiga je v slovenskem prevodu izšla v založbi Marketing magazina. Naročite jo lahko na e-naslovu [email protected] Cena je 25 EUR z vštetim DDV-jem in poštnino. Nove ideje zagotovljene!