• Facebook
  • Twitter
  • RSS

P&G še naprej krči marketinške izdatke

P&G, eden največjih oglaševalcev na svetu, v skladu z napovedmi zmanjšuje sodelovanje z oglaševalskimi in medijskimi agencijami. Več kot 50 odstotkov agencijskega »dela« nameravajo do konca leta 2018 avtomatizirati in prenesti na interne oddelke.

P&G-jevo napoved so na portalu The Drum pospremili s komentarjem, da se velikan na področju prodaje izdelkov hitre potrošnje ne želi znebiti le odvečne maščobe, ampak hoče stroške »porezati do kosti«. Trenutno P&G (globalno) sodeluje z okrog 2500 agencijami, do konca naj bi to številko znižali na 1250. Odločitev je nadaljevanje načrta, ki ga uresničujejo od leta 2014, ko so sodelovali s kar 6 tisoč agencijami. Od takrat naj bi na ta način stroške zmanjšali za 750 milijonov dolarjev (608 milijonov evrov), z novimi ukrepi pa želijo še nadaljnjih 400 milijonov.

Zmanjšano sodelovanje z agencijami je sicer le del skupnega oglaševalskega »reza« korporacije, ki je tudi velik kritik Facebooka in Googla. Lansko poletje  smo na primer poročali, da so naložbe v digitalno oglaševanje zmanjšali za skoraj 120 milijonov evrov, kar pa se pri prodaji ni poznalo. Še več, porasla je za dva odstotka.