• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velike spremembe tudi pri Gunn Reportu

Britanska publikacija Gunn Report, ki izdaja istoimensko poročilo o najkreativnejših agencijah, napoveduje dve veliki novosti v metodologiji. Po novem bodo objavljali Gunn 100 oziroma seznam 100 najkreativnejših del na svetu, ki ne bodo razvrščena po kategorijah.

Emma Wilkie, direktorica Gunn Reporta

Gunnovih najboljših 100

Razvrstitev Gunn Report, po zgledu katerega bomo naslednji teden predstavili tudi tretji MM-ov letni pregled največkrat nagrajenih kreativnih del v regiji B-report, je od konca leta 2016 v lasti publikacije WARC. Po novem bo vsako leto izdal pregled 100 najkreativnejših akcij, pa tudi seznam 50 najboljših agencij, agencijskih mrež, holdingov, oglaševalcev, blagovnih znamk in držav. Za razliko od prejšnjih pregled po novem ne bo upošteval razlik med posameznimi kanali. To potezo razlagajo z dejstvom, da je uspešnih čezkanalnih akcij vedno več. Prej so bile namreč akcije razvrščene na kategorije, kot so najboljše digitalno, celostno, tiskano in zunanje ter televizijsko oglaševanje. Točkovanje temelji na osvojenih nagradah na več kot 40 oglaševalskih festivalih.

Spremembe v metodologiji

Podobno kot pri mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lionsso tudi pri Gunn Reportu nekoliko spremenili metodologijo oziroma točkovanje. Velika nagrada šteje deset točk, zlata šest, srebrna štiri in bronasta dve točki. Osvojene točke imajo različno »težo« glede na festival, kjer so jih ustvarjalci osvojili. Naj vas novo ime ne zmede, Gunn 100 in WARC 100 bosta izhajala vsak posebej.

Emma Wilkie, direktorica Gunn Reporta, spremembe pozdravlja v luči sprememb, ki jih doživlja celotna oglaševalska industrija. »Zaradi predstavljenih novosti bo Gunn Report najzanesljivejši vir informacij o najboljših oglaševalskih delih, agencijah in blagovnih znamkah,« je še povedala Wilkiejeva.