• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najnižja cena ali največji popust nista nujno številki

Agencija New Moment je za zavarovalnico Generali ustvarila akcijo za turistično zavarovanje, ki sloni na stereotipnih situacijah in večnem vprašanju »Kaj pa če?« O njenem nastajanju smo se pogovarjali s kreativnim direktorjem Luko Kobaletom.

Luka Kobale, kreativni direktor v agenciji New Moment

Akcija za promocijo turističnega zavarovanja izhaja iz dejstva, da nas ima večina urejeno zavarovanje za tujino, ko se odpravljamo na potovanja, letni dopust ali daljše počitnice (saj ga imamo, kajne?). Pri tem pozabljamo na kratke, »vikend« ali nekajdnevne izlete čez mejo. Na plakatih tako zasledimo zelo »slovenske« primere, kot so smučanje v Nassfeldu, obisk karnevala v Benetkah in koncerta na Dunaju. Ali sploh preverimo, kaj je takrat z našim zavarovanjem?

Koliko lahko stane kavica v Trstu?

Akcija je »madmenovska«, torej primer klasičnega oglaševanja. Kot je za MM povedal Luka Kobale, je bilo glavno izhodišče oziroma vir navdiha cena. »V bistvu smo dobili brif za prodajni oglas, ki pa naj bo hkrati »imidž« podpora agentom na terenu. Torej, najcenejše letno turistično zavarovanje na trgu in astronomska cena, kadar se kaj pripeti in nimaš primernega kritja. Koliko lahko stane kavica v Trstu?« nam pojasni Kobale. Ob tem nas tudi spomni, da je klasično oglaševanje prodajno naravnano, le da naročniki (in agencije) radi pozabljajo, da najnižja cena ali največji popust nista nujno številki.

Kam greste pa vi za vikend?

S slogani, kot je »Na smučanju v Nassfeldu lahko tudi nasankaš«, se lahko poistoveti skorajda vsak Slovenec, ki je kdaj stal na smučeh. Je morda zatem kakšna osebna izkušnja? »Na srečo ne. Imajo pa stereotipni skoki čez mejo namen približati se ciljni skupini. Saj jo poznate, »15 do 65, s poudarkom na družini«,« se pošali Kobale in omeni, da se je naročnik na akcijo odzval s .... pravopisnimi korekturami. Čeprav o končnih rezultatih zaradi trajanja akcije še ne more govoriti, pa omeni, da so odzivi na kreativni del akcije odlični.