• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WARC: Globalne naložbe v oglaševanje se bodo povečale za 4,7 odstotka

Po napovedih WARC-a, založnika strokovnih marketinških revij in portala z informacijami iz sveta marketinga, naj bi naložbe v oglaševanje v letu 2018 znašale 572 milijard dolarjev (467,55 milijarde evrov).

Foto: Pixabay

Je pred nami rekordno oglaševalsko leto?

Pri WARC-u za leto 2018 napovedujejo eno najboljših let za oglaševanje po finančni krizi. Kar 4,7-odstotno (lani triodstotno) globalno rast naložb bodo »poganjali« predvsem veliki dogodki, kot sta svetovno prvenstvo v nogometu in zimske olimpijske igre. Največjo rast naložb naj bi zabeležili v Srednji in Vzhodni Evropi (8,4-odstotna rast) in Latinski Ameriki (7 odstotkov). Manjšo rast ocenjujejo za Severno Ameriko (5 odstotkov), Azijo oziroma Pacifik (6 odstotkov), najmanjšo pa za Zahodno Evropo (2,6 odstotka). Na Bližnjem vzhodu in v Afriki napovedujejo (ponoven) padec naložb, in sicer za 4 odstotke.

Mobilno oglaševanje gor, tiskano dol

Raziskovalci poudarjajo, da je mobilno oglaševanje edini kanal, ki je pridobil delež v oglaševalskem kolaču. Po novem je ta delež 20,6 odstotka, pri čemer 45 odstotkov naložb v mobilno oglaševanje beležijo v ZDA. Televizija kot kanal z največjim deležem »stoji« na 36,5 odstotka. Eden ključnih kazalnikov raziskave kaže, da ves hrup okrog spletnega videooglaševanja ni brez razloga. Ta od leta 2013 na letni ravni beleži povprečno 40-odstotno rast naložb. Negativni trend oglaševanja v tisku se nadaljuje, zdaj ima to ob padcu za 2,5 odstotne točke le še 12,5-odstotni delež. Radio in zunanje oglaševanje ohranjata svoj po 5,7-odstotni delež.