• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Priprava komunikacijskega načrta za družbena omrežja

Komunikacija na družbenih omrežjih ima svoja pravila, kar velja tudi za razlike med posameznimi platformami. Če ste bili uspešni na Facebooku, še ne pomeni, da boste tudi na LinkedInu in nasprotno. Na naslednjem MModernem seminarju vam bo pravila in razlike pojasnila mag. Manca Korelc, samostojna svetovalka za komunikacijo na družbenih omrežjih.

Prijave[email protected], tel: 01 43 45 640

Z oddajo prijave na mail potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s Splošnimi pogoji ter se skladno s temi zavezujete k plačilu prijavnine na podlagi izstavljenega predračuna.

Cena seminarja: 125,00 EUR + 22% DDV = 152,50 EUR.  Za prijave do 1. februarja 2018 nudimo 25-odstotni popust.

Lokacija: Ljubljana

Datum izobraževanja: 7. februar 2018

Trajanje: 10:00-14:00

Lokacija: GZS, Ljubljana

Bonus:

  • slovarček z več kot 100 izrazi o družbenih omrežjih
  • predloga za načrtovanje objav na Instagramu in LinkedInu za obdobje 30 dni

Namen delavnice je spoznati komunikacijo na družbenih omrežjih in pripraviti osnutek vsebinskega načrta za komunikacijo na Facebooku, Instagramu in LinkedInu. V predlogo za komunikacijski načrt bodo udeleženci zapisali cilje in ciljne skupine ter v tabelo umestili vsebinske predloge za objave za 30 dni. Prejeli bodo vrsto orodij, ki olajšajo vodenje strani na Facebooku, Instagramu in LinkedInu.

Program delavnice sestavljata tako teoretični kot tudi praktični del.

Program:

10:00–10:30: predavanje in delavnica

Spoznali boste trende na področju družbenih medijev, oblikovali profile svojega ciljnega občinstva, zapisali poslovne cilje ter jih povezali s SMART cilji komunikacije na Facebooku, Instagramu in LinkedInu. Dodali boste tudi dejavnike, ki so pomembni za merjenje vaše uspešnosti. Zasnovali boste temelje za pripravo komunikacijskega načrta.

10:30–12:00

V drugem delu boste spoznali splošna pravila, razlike in običajne napake komunikacije na družbenih omrežjih. Posvetili se boste dobrim praksam komunikacije na Facebooku, Instagramu in LinkedInu. Posebno pozornost boste namenili optimizaciji profilov, ki so vaše pristajalne strani komunikacije v družbenih medijih in je zato ključnega pomena, da so vsebinsko urejeni.

Pripravili boste tudi kratek seznam za ocenjevanje učinkovitosti (ang. social audit), s katerim boste po delavnici poskrbeli za enotnost vaših profilov v družbenih medijih.

12:00–12:15

odmor

12:15–13:45

Pogosto se pojavlja vprašanje, kakšno vsebino objavljati. Na vprašanje bomo odgovorili z več kot 50 različnimi oblikami objav za vsa tri omrežja. Prilagodili jih boste svojim ciljem in ciljnim skupinam ter v pripravljeno tabelo vnesli načrt vsebin za naslednjih 30 dni. Z načrtovanjem vsebin vnaprej si boste močno olajšali delo in prihranili čas.

13:45–14:00

Za konec boste spoznali vrsto preizkušenih trikov in nasvetov za komunikacijo, praktične vire, orodja ter mobilne aplikacije, s katerimi boste komunikacijo ponesli na višjo raven. Dobili boste tudi slovarček z več kot 100 izrazi, ki so v uporabi pri komunikaciji na družbenih omrežjih, in predlogo za načrtovanje objav na Instagramu in LinkedInu.

O predavateljici:

Manca Korelc (mag. posl. ved) je samostojna svetovalka za komunikacijo na družbenih omrežjih. V 10 letih delovanja je svet digitalnega marketinga spoznavala v različnih vlogah na strani agencije in oglaševalcev, danes pa pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na Facebooku, Instagramu in LinkedInu.

Je predavateljica na Inštitutu in akademiji za multimedije, njena največja poslovna strast pa je pisanje. Svojo ljubezen do pisanja, raziskovanja skritih kotičkov Slovenije in kolesarjenja je združila v projekt Moja jezera, za katerega je septembra 2017 prejela nagrado POMP za posebne dosežke v vsebinskem marketingu. Verjame v izjemno moč LinkedIna, pozitivne poslovne komunikacije, vsebinskega marketinga (ki mu pravi marketing z znanjem) in mreženja. 

 

Odjava:

Odjava od izobraževanja/dogodka je možna zgolj v pisni obliki na naslov spletne pošte [email protected] Brezplačna odjava je možna do 3 dni pred izobraževanjem, v primeru kasnejše odjave ste dolžni poravnati 100% cene izobraževanja.