• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Obogateni letaki

NEVROmedia je na slovenskem trgu predstavila produkt z imenom mojoAR (mojoar.com), ki omogoča podjetjem obogatitev njihovih tiskovin, embalaž in drugih objektov. Komuniciranje s kupci postane bolj dinamično in privlačno.

Platformo in brezplačno mobilno aplikacijo za ogled vsebin je razvilo mariborsko podjetje NEVROmedia, ki se ukvarja z raziskovanjem navad kupcev in oglaševanjem. »V marketingu se pogosto sprašujemo, kako povečati odziv in doseg posameznega oglasnega sporočila ali kampanje. Obogatena resničnost mojoAR ponuja privlačno in cenovno ugodno rešitev teh vprašanj,« odgovarja Jure Mlakar, direktor NEVROmedie.

Kaj so obogatene vsebine? 

V osnovi gre za povezovanje digitalnih vsebin z realnim svetom. Kot bi gledali slike na stenah univerze Bradavičarka ali brali čarovniški časopis v filmih o Harryju Potterju. Objekti pred vami dobesedno oživijo (namestite si aplikacijo mojoAR in preverite na fotografijah v tem članku).

Predstavitveni videoposnetki, povezave na spletne strani, galerije slik, 3D-objekti in druge digitalne vsebine so sinhronizirane in povezane s fizičnimi izdelki, embalažami, brošurami, letaki, vizitkami, oglasnimi svetlobnimi vitrinami, oglasnimi panoji, lokacijami in podobno. Na primer, na sejmu ste nekomu dali svojo vizitko (tako kot še 300 drugih, op. a.), ampak vaša je obogatena. Ko bo prejemnik čez čas pregledoval kup vizitk in si rekel, kdo je že Jože Ficko, bo pogledal vašo obogateno vizitko z aplikacijo mojoAR in videl vas, ki ga pozdravite in nagovorite. Hkrati se mu bodo prikazali vaši stiki in vse za vas relevantne vsebine za takojšnjo interakcijo z njim.

Med prednostmi za uporabnike pri podjetju izpostavljajo zanimivo vizualno izkušnjo, ki podaljša čas interakcije z izdelkom, hitrejši in udobnejši dostop do relevantnih vsebin, ki jih želi podjetje sporočiti, in krajši čas pridobivanja infomacije.

Podjetja lahko posamezno obogatitev prikažejo na več različnih materialih, tudi na mobilnih telefonih, pri čemer se kupci ne bodo več zmotili in »pomotoma« kliknili na stran konkurence, temveč si bodo ogledali le relevantne vsebine na tiskovinah podjetja.

S pomočjo aplikacije lahko kampanje v tiskani obliki boljše analizirate. To do zdaj ni bilo mogoče brez uporabe klasičnih raziskovalnih metod. Obogatene vsebine namreč omogočajo vpogled v nekatere statistične podatke o interakciji uporabnikov z izdelki.

Kako se je obnesla v praksi?

Podjetje Energetika Maribor je obogatilo svoj logotip in na njem gledalcem prikazujejo video z nasveti za varčnejšo uporabo toplotne energije. Sam video je tudi povezava na njihove spletne strani, kjer lahko uporabniki te vsebine pregledajo tudi v spletni različici.

Zavod za turizem Maribor – Pohorje je naročil izdelavo aplikacije z njihovo znamko in obogatil turistični katalog, za letošnje leto pa načrtujejo obogatitve razglednic mesta Maribor

Študentska revija Spekter je svoje naslovnice opremila s študenti, ki na naslovnici oživijo in se predstavijo bralcem. Prav tako pa si je v reviji možno ogledati celoten intervju z njimi, neposredno na strani, kjer je intervju objavljen.

*Fotografije so obogatene. Za ogled si namestite aplikacijo mojoAR in si oglejte posamezno obogateno vsebino.