• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM: Naložbe v digitalno oglaševanje se krepijo

Digitalna agencija iPROM je v preteklem letu slovenskim uporabnikom spletnih medijev posredovala 38 odstotkov več oglasov kot leta 2016. Rast prikazanih oglasov po njihovih podatkih beležijo vse panoge.

Foto: Pixabay

»Lani so tako neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki z iPROM-ovo infrastrukturo za digitalno oglaševanje izvedli 15.103 oglaševalske akcije, ker je za 16,2 odstotka več kot leta 2016, s 46.106 različnimi oglasnimi sporočili, kar je za 15,1 odstotka več kot predlani,« sporočajo iz iPROM-a.

Trgovina kot panoga z največjim deležem (17 odstotkov) prikazanih oglasov beleži rast za 5,6 odstotne točke na medletni ravni. Drugo mesto je zasedla zabava in prosti čas (12,7 odstotka ), tretje pa avtomobilizem z 12,2 odstotka.

»Podatki družbe iPROM za preteklo leto potrjujejo, da se naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji krepijo. Po podatkih evropske raziskave AdEx, ki v Sloveniji poteka pod okriljem organizacije IAB, oglaševanje v digitalnih medijih zavzema približno četrtino proračunov, namenjenih za oglaševanje,« je ob predstavitvi rezultatov povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.