• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Predolimpijsko Ljubno

BTC City je tudi letos pokrovitelj tekme ženskih smučarskih skokov na Ljubnem, ki bo 27. in 28. januarja 2018. Sponzorstvo spremlja celostna komunikacijska akcija, ki so jo ustvarili v agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana.

»V olimpijskem letu so pričakovanja tako pokroviteljev kot tudi samih športnic še višja, zato smo sporočilo usmerili na zadnjo navijaško popotnico na Ljubnem, pred letom naših orlic v Korejo,« letošnjo akcijo komentirajo v agenciji. Poleg klasičnih medijev se komunikacija še posebej osredotoča tudi na družbena omrežja s številnimi aktivacijami in družinsko-otroškimi aktivnostmi pred in na sami tekmi.

Kot še dodajajo pri Saatchi & Saatchiju, bo letošnja tekma zaradi olimpijskih iger posebna. Naše skakalke imajo veliko možnosti za osvojitev najvišjih mest, Ljubno pa je eno zadnjih tekem pred vrhuncem sezone. »In prav pri nas bo ena zadnjih priložnosti pred olimpijskimi igrami, da nam punce pokažejo, kako daleč jih nese. Zato vabimo vse športne navdušence in druge, da se nam pridružijo na tekmi, kjer bomo skupaj izkazali podporo orlicam na zadnji postojanki pred Korejo.«

Akcija vključuje tudi zunanje oglaševanje, radio, promocije na različnih športnih dogodkih, tiskane oglase, spletne aktivnosti in aktivnosti na prodajnih mestih, brošuro, družbena omrežja in  odnose z javnostmi.

Sodelujoči pri projektu:

Predstavnici naročnika: Petra Grosman in Mojca Hrženjak

Direktorica projekta v agenciji: Dunja Budair Prelog

Vodja projekta v agenciji: Polona Dakič

Kreativni direktor in tekstopisec: Matej Kodrič

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Oblikovalca: Gregor Čeferin in Alenka Rebernik

Fotograf: Aljoša Rebolj

Družbena omrežja: Matej Špehar

Odnosi z javnostmi: Petra Črnivec (IPPR)