BTC City je tudi letos pokrovitelj tekme ženskih smučarskih skokov na Ljubnem, ki bo 27. in 28. januarja 2018. Sponzorstvo spremlja celostna komunikacijska akcija, ki so jo ustvarili v agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana.
»V olimpijskem letu so pričakovanja tako pokroviteljev kot tudi samih športnic še višja, zato smo sporočilo usmerili na zadnjo navijaško popotnico na Ljubnem, pred letom naših orlic v Korejo,« letošnjo akcijo komentirajo v agenciji. Poleg klasičnih medijev se komunikacija še posebej osredotoča tudi na družbena omrežja s številnimi aktivacijami in družinsko-otroškimi aktivnostmi pred in na sami tekmi.
Kot še dodajajo pri Saatchi & Saatchiju, bo letošnja tekma zaradi olimpijskih iger posebna. Naše skakalke imajo veliko možnosti za osvojitev najvišjih mest, Ljubno pa je eno zadnjih tekem pred vrhuncem sezone. »In prav pri nas bo ena zadnjih priložnosti pred olimpijskimi igrami, da nam punce pokažejo, kako daleč jih nese. Zato vabimo vse športne navdušence in druge, da se nam pridružijo na tekmi, kjer bomo skupaj izkazali podporo orlicam na zadnji postojanki pred Korejo.«
Akcija vključuje tudi zunanje oglaševanje, radio, promocije na različnih športnih dogodkih, tiskane oglase, spletne aktivnosti in aktivnosti na prodajnih mestih, brošuro, družbena omrežja in odnose z javnostmi.
Sodelujoči pri projektu:
Predstavnici naročnika: Petra Grosman in Mojca Hrženjak
Direktorica projekta v agenciji: Dunja Budair Prelog
Vodja projekta v agenciji: Polona Dakič
Kreativni direktor in tekstopisec: Matej Kodrič
Umetniški direktor: Gregor Čeferin
Oblikovalca: Gregor Čeferin in Alenka Rebernik
Fotograf: Aljoša Rebolj
Družbena omrežja: Matej Špehar
Odnosi z javnostmi: Petra Črnivec (IPPR)
Sorodni članki
- MM-ova akcija 2018: Zapihal tudi veter improvizacije
- 8. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja
- B-report 2018: Na vrhu regijske lestvice ponovno New Moment; med slovenskimi agencijami vodi Pristop
- Nagrade 20. SEMPL-a: Luna TBWA
- V ožjem izboru Eurobesta ni slovenskih finalistov