• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Po prazničnem »zatišju« se vračajo tudi marketinški dogodki.

Če ste te dni v New Yorku, se lahko v sredo, 17. januarja 2018, udeležite konference AdExchanger. Seznam govorcev je impresiven, med drugim bodo direktor poslovne revije Business Insider, vodja marketinga pri Facebooku in vodja marketinga pri Johnson & Johnsonu razpravljali o tem, kaj čaka marketinško industrijo v letu 2018.

Zakaj B2B-marketing ni dolgočasen, boste izvedeli na prvem letošnjem MModernem seminarju. Ekipa Case.Digital je analizirala na stotine primerov dobrih praks, zato boste B2B-marketing spoznali z vseh možnih zornih kotov in panog. Več informacij najdete tukaj.

Društvo za marketing Slovenije v četrtek, 18. januarja, v Ljubljani (GZS) organizira prvo izobraževanje Marketing TOPX v letu 2018, in sicer na temo upravljanja zadovoljstva strank. Predavala bosta mag. Aleksandra Brank (Plastika Skaza) in Peter Olesen (Bisnode).

Če vas bo tega dne morda bolj zanimalo vitko podjetništvo, lahko več o tem izveste na izobraževanju Zavoda Ypsilon. V prostorih ABC Huba bo predaval Lojze Bertoncelj iz podjetja CorpoHub.