• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebookova klofuta medijskim hišam

Tehnološki velikan je uresničil strahove številnih medijskih hiš. V viru novic uporabnikov bo dal »prednost« objavam prijateljev. Medijskim hišam, založnikom in blagovnim znamkam je dal stransko vlogo.

Foto: Pixabay

Številni Facebookovo odločitev enačijo z vojno napovedjo medijem. Sprva so novost testirali v le nekaj državah, kot sta Srbija in Slovaška. Tudi velike medijske hiše so poročale o močno zmanjšanem dosegu svojih objav in javno pozvale Facebook, naj omenjena sprememba ne postane stalnica. Ko je Facebookov šef Mark Zuckerberg v začetku januarja napovedal, da ga s kolegi čaka »še veliko dela«, si večina najbrž ni predstavljala, da bo prva sprememba prišla že januarja.

Stolpec z viri novic naj bi bil že naslednji teden deležen ene večjih sprememb do zdaj. Prednost bodo dobile vsebine, ki jih ustvarjajo in delijo uporabniki. Šlo naj bi tudi za enega izmed ukrepov v boju proti lažnim novicam in vsiljivim vsebinam. Kot pove že sam naslov sporočila za javnost, naj bi se Facebook s tem vrnil k prvotnemu poslanstvu – povezovanju ljudi.

Po drugi strani stranem, ki s svojimi objavami »spodbujajo pogovore«, po Facebookovih zagotovilih doseg ne bo padel. Na tem mestu se lahko vprašamo, katere so te »primerne« objave in strani, predvsem pa, katere so »primerne« medijske hiše oziroma založniki.