• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ljudstvo izbralo Mercator, bralci MM-a NLB

Imamo zmagovalca izbora za MM-ovo akcijo leta 2017. Pravzaprav dva. Čestitke obema. Naročnikoma, uporabnikom in ustvarjalcem obeh akcij, za katere je glasovalo (všečkalo) največ ljudi!

Glas ljudstva je šel akciji »Ste? Ste, kar jeste.« (579 všečkov), ki jo je za Mercator pripravila agencija ArnoldVuga+. Bralci MM-a pa so izbrali akcijo »Pripravljeni na vse, kar sledi« (380 všečkov), prvo akcijo, ki jo je za NLB pripravila Grey Ljubljana.

Veliko glasov so dobile tudi Telekomova akcija »Telekom Slovenije – Obrnite življenje na modro«., ki jo je ustvaril Pristop,(306 všečkov), »Doma v Sloveniji« s 187 všečki, ki so jo za trgovca Tuš ustvarili v agenciji BPCS, in »Čez komot ga ni« Adrie Airways, delo agencije Mediodrom, ki je dobila 185 všečkov.

Kako ste/smo izbirali?

V uredništvu Marketing magazina smo med 130 oglaševalskimi akcijami (lani 123), objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM, v ožji izbor izbrali enajst akcij (dve akciji sta si torej delili mesto) ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku. Glasovanje je potekalo dva dni, in sicer od ponedeljka, 8. januarja, z začetkom ob 9. uri, do srede, 10. januarja, do 9. ure.