• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOZ izbira oglaševalca leta 2017

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje letno stanovsko nagrado Oglaševalec leta. Dobijo jo podjetja, ki so v preteklem letu najbolj izstopala v tržnem komuniciranju. Nagrado bodo podelili 13. aprila 2018 na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu.

Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu odločajo člani SOZ-a, v tretjem krogu pa sedemčlanska komisija. Zmaga podjetje z največjim številom točk. H končnemu seštevku točk 20 odstotkov prispevajo glasovi članov SOZ-a v 2. krogu glasovanja, 40 odstotkov osvojene nagrade v letu 2017 in 40 odstotkov glasovi komisije.

Pri ocenjevanju SOZ izpostavlja štiri ključna merila, in sicer izvirnost in inovativnost nastopa na trgu v letu 2017, komunikacijsko odličnost in inovativnost pri doseganju ciljnih skupin. Štejejo tudi osvojene domače in mednarodne nagrade in spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter prispevek k razvoju stroke.

Katero podjetje bo nasledilo Zavarovalnico Triglav?

Nominacije za oglaševalca leta, ki jih lahko podajo vsi člani SOZ-a, zbirajo do 19. januarja 2018. Temu bosta sledila izbor finalistov in končna razglasitev zmagovalca na 27. SOF-u. Lani so za oglaševalca leta izbrali Zavarovalnico Triglav,  predlani pa Telekom Slovenije.