• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Ignorantia iuris nocet* (*Nepoznavanje prava škoduje)

»Novi trendi oglaševalskega prava, nove pravice in obveznosti – naj vas leto 2018 ne ulovi nepripravljene,« pravi Jaka Repanšek, eden vodilnih pravnih strokovnjakov na oglaševalskem, medijskem in digitalnem parketu. Na MModernem seminarju, ki bo 25. januarja 2018 v Ljubljani (GZS), bo predstavil pravni vidik številnih novosti v oglaševalski, medijski in komunikacijski industriji v letu 2018.

Prijave[email protected], tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV.  Za prijave do 18. januarja 2018 nudimo 25-odstotni popust.

Lokacija: Ljubljana

Datum izobraževanja: 25. januar 2018

Trajanje: 10:00-14:00

Lokacija: GZS, Ljubljana

»Če smo se doslej še lahko (ne)uspešno izogibali pravnim čerem, je jasno, da bo zdaj brez osnovnih pravnih znanj in poznavanja vsaj temeljnih pravnih pojmov in trendov nemogoče voditi oglaševalsko podjetje, marketinški oddelek, trženjski projekt, analizirati potrošnikove navade in na koncu učinkovito izdelati in distribuirati naše sporočilo,« pojasnjuje Jaka Repanšek. Ob tem dodaja, da digitalizacija vsega okoli nas na novo postavlja pravila, ki so še do včeraj veljala kot pribita. Kako se torej znajti v krasnem novem letu in pri tem ohraniti celo (pravno) kožo, bo Repanšek orisal s predstavitvijo temeljnih pravnih znanj in pričakovanj v letu 2018 s številnimi praktičnimi primeri.

Program:

10:00 – 11:00

Kaj moram vedeti o pravu v oglaševanju, da bom vedno korak pred drugimi in zakaj mora to vedeti prav vsakdo, ki se ukvarja z oglaševanjem?

Katera temeljna pravna znanja v resnici potrebujem, da lahko sprejmem pravilne marketinške in poslovne odločitve? Prvi del se posveča osnovnim področjem, mimo katerih ne moremo pri sprejemanju dnevnih poslovnih odločitev in o katerih v resnici vemo manj, kot si mislimo.

11:00 – 12:00

Kako organizirati delo v oglaševalskem podjetju, da bo pravo moj prijatelj? Obrnimo paragrafe v prid prihodkom in dobičku.

Pogodbe, splošni pogoji, pravilniki, prenosi materialnih (premoženjskih) pravic, izplačila honorarjev, pogodbe delovnega prava, sklepanje pogodb na daljavo in še in še. V poplavi predpisov so zmagovalci tisti, ki znajo izluščiti bistvo in se ne ustrašijo pravnih izzivov, ki so posledica bliskovitega razvoja oglaševalske, medijske in digitalne ekonomije. Naučili se bomo, kako ločiti zrnje od plev in skleniti pogodbe, ki bodo delale nam v prid.

12:00 –12:15

Odmor

12:15 – 13:15

Oglaševanje in digitalne medijske vsebine. Kako »digitalno pravo« spreminja pravila igre v oglaševanju.

Digitalizacija postavlja stvari na glavo tudi na pravnem področju. Reprodukcija in distribucija (oglaševalskih in medijskih) vsebin nikoli nista bili preprostejši, po drugi strani pa novi predpisi prinašajo številne pasti in izzive. Kaj moram v resnici vedeti o novih pravilih varovanja zasebnosti, da bom sprejemal prave odločitve? Kaj lahko pričakujem na področju TV-oglaševanja in kaj od nove evropske zakonodaje na področju spletnega oglaševanja in avdiovizualnih medijskih vsebin?

13:15 – 14:00

2018 bo pravni vrtiljak. Pogled v leto, ki ga bodo zaznamovali kratica GDPR, nova medijska zakonodaja, eZasebnost, avdiovizualne medijske storitve in še veliko drugega.

Za konec bomo pogledali v kristalno kroglo in poskusili predvideti, kam bo šel razvoj regulacije oglaševalske industrije v letošnjem in prihodnjih letih. Vedeti danes, kaj lahko pričakujemo jutri, pomeni biti korak pred konkurenco, ki jo vse bolj določa digitalna čezmejnost oglaševalskih, medijskih in komunikacijskih storitev, ki jih EU poskuša vsaj navidezno poenotiti v obliki direktiv in uredb, o katerih bomo v letih 2018 in 2019 še veliko govorili.

O predavatelju:

Jaka Repanšek (spec., univ.dipl.prav., MBA) je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V oglaševalskih, medijskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996 in je eden vodilnih strokovnjakov za oglaševalsko, medijsko in digitalno pravo ter medijski management v Sloveniji. Sodeloval je pri ustanovitvi projektov NRB, RPN in MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice. Repanšek je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter aktivni predavatelj na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V letošnjem letu je prevzel vodenje skupine za digitalno zakonodajo in okolje v okviru Slovenske digitalne koalicije (digitalna.si).