• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Televizija, radio in tablični računalniki še niso stvar zgodovine

Pri analitičnem portalu eMarketer pravijo, da se »ljudska« (digitalna) modrost ne sklada vedno z resničnostjo.

Foto: Pixabay

Oktobra smo pisali, da Američani medijem v povprečju namenjajo pol dneva. Ob zaključku začetku leta 2018 je eMarketer »postregel« še z nekaj zanimivimi dejstvi o njihovih digitalnih navadah.

1. (Analogni) radio očitno še ni za odpis, saj ga Američani poslušajo povprečno uro in 26 minut na dan. Kolikšne »zasluge« pri tem ima večopravilnost, pri eMarketerju niso komentirali.

2. Živimo v času sprememb, kar zadeva spremljanje medijev oziroma medijskih vsebin. Vendar pa so veliki pretresi z začetka desetletja in prodor pametnih telefonov mimo. »Stopnja rasti uporabe pametnih telefonov bo do leta 2020 pod 10 odstotki na leto. Naš način spremljanja vsebin bo tako do naslednje velike disrupcije spominjal na mirovanje,« trdijo pri eMarketerju. Največjo rast naj bi v letu 2018 sicer beležila uporaba videovsebine na mobilnih napravah, in sicer 8,7 odstotka.

3. Čeprav narašča uporaba družbenih omrežij, kot sta Snapchat in Instagram, pa je še vedno zelo priljubljen tudi Facebook. In kot poudarjajo pri eMarketerju, ne gre le za pridobivanje novih uporabnikov, temveč tudi povečane aktivnosti obstoječih uporabnikov.

4. Tudi tablični računalniki naj še ne bi bili stvar antike. Če odštejemo klice, uporaba tabličnih računalnikov predstavlja tretjino dnevne uporabe vseh mobilnih naprav. Po eMarketerjevih izračunih naj bi Američani pametne telefone uporabljali 2 uri in 3 minute, tablične računalnike pa 1 uro in 12 minut na dan.

5. Čeprav se »klasični« televiziji zaradi YouTuba in Netflixa že nekaj časa napoveduje konec, jo Američani še vedno gledajo 2 uri več na dan (skupaj 4 ure) kot pa digitalne videovsebine. Pri tem pri eMarketerju poudarjajo, da gledanost televizije počasi, a vztrajno pada, po drugi strani pa uporaba Netflixa in Youtuba vztrajno raste.