• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativni direktorji priporočajo: Robert Bohinec

Tik pred zdajci nam je (v prazničnem duhu) svoj izbor najboljših tujih akcij leta 2017 posredoval še Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB. »Priporočam praznovanje v krogu najbližjih. Uredništvu in bralcem pa želim zdravo in uspešno 2018, ki bo presenetljivo v vseh pogledih,« sporoča Bohinec.

»Ker so že moji predhodniki navedli večino izjemnih kampanj, ki so tlakovale letošnji oder kanskih zmagovalcev, se ne bom ponavljal kot papagaj. Predstavil bom nekaj svežih primerkov svetovnega oglaševanja, ki jih za zdaj ni mogoče videti v klasični obliki predstavitvenega filma,« pojasnjuje svoj izbor.

Akcija: »Equality shoes«, naročnik: Nike, agencija: Wieden+Kennedy

»V Sloveniji se verjetno niti ne zavedamo družbene napetosti, ki je po svetu še vedno prisotna med belimi in temnopoltimi. Problem je globok in ga ni mogoče preprosto izkoreniniti, lahko pa globalna blagovna znamka nanj inovativno opozori in se znajde pod sojem žarometov svetovnih medijev. Tako je pred tedni pokrovitelj Nike košarkarskemu zvezdniku na eni izmed tekem ameriške košarkarske lige NBA preprosto nadel en črn in en bel copat s sporočilom »Equality« (enakost). Ker sreča spremlja hrabre, je prav tisto tekmo dotični košarkar dosegel trojni dvojček (20 točk, 15 podaj in 12 skokov), njegova ekipa pa je slavila zmago. Verjetno bo akcija podobno uspešna tudi na prihajajočih oglaševalskih festivalih.«

Akcija: »The digital fireplace«, naročnik: Make A Change, agencija: Nord DDB (Švedska)

»V zadnjem času postajajo kriptovalute dnevna tema pogovorov in novic. Večkrat so te negativne. Kot na primer to, da nekatere spletne strani tiho »kradejo« moč naših računalnikov za miniranje kriptovalut. Akcija »The digital fireplace« pa to dela odkrito. Še več, uporabniku ponudi možnost, da na svojem računalniku prižge posnetek čudovitega kamina in s tem širi praznično toplino. Z razlogom, saj bo šel celoten zaslužek miniranja v dobrodelne namene.«

Akcija: »11 Herbs&Spices«, naročnik: KFC, agencija: Wieden+Kennedy

»Že papige na strehi čivkajo, da se je svet spremenil. Za kar smo nekoč potrebovali velikanske naložbe v splet kanalov, lahko danes rešimo z enim kreativnim tvitom ali podobno javno objavo. To je pokazal tudi KFC, ki na Twitterju sledi izključno 11 uporabnikom. Mednje sodi 5 članic zasedbe Spice Girls in 6 uporabnikov, ki slišijo na ime Herb. S tem je prikazal legendo svojega skrivnega recepta, da vsebuje 11 začimb in zelišč. Vendar so za uspešno lansiranje tega inovativno zapakiranega sporočila potrebovali še eno sestavino – junaka, ki bo s prvim tvitom o tem odkritju sprožil odzive. Ta je svojo nalogo opravil z odliko. Zato so ga nagradili z izvirno umetniško sliko, ki jo še danes uporablja na svojem profilu na Twitterju.«