• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najbolj brano v letu 2017

Kot vsakič ob zaključku leta smo tudi za leto 2017 pripravili pregled najbolj branih koluMMen in preMMikov leta, objavljenih na spletni strani MM. Med kolumnisti vas je najbolj navdušil Aljoša Bagola, med preMMiki pa kadrovske menjave v vodstvu portala 24ur.com.

Najbolj brane kolumne:

Aljoša Bagola: Kako ljubiti? (objavljena v novembrski številki (#437)

Filip Dobranić: Ni važ'n kdaj, ni važ'n kje, važ'n je da se šera (objavljena v januarsko/ februarski številki (#427-428)

Janja Božič Marolt: Preveliki in premočni Z-jevci in Y-ovci (objavljena v marčevski številki (#429)

Božidar Novak: Kako res postati svonjsko bogat, vpliven, slaven in spoštovan? (objavljena v januarsko/februarski številki (#427-428)

Najbolj brano v rubriki PreMMiki:

Vodenje 24ur.com prevzema Jure Tepina, Denis Oštir odhaja v Gorenje

Dražen Vranješ Kosi je novi direktor marketinga v BMW Group Slovenija (objavljeno v aprilski številki #430)

Luna\TBWA širi ekipo (objavljeno v novembrski številki #437)

Mojca Avšič je nova direktorica marketinga na Telekomu Slovenije (objavljeno v novembrski številki #437)