• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Obrazi dobrodelnih organizacij

Lidl Slovenija je v sodelovanju z agencijo Mediodrom in produkcijsko hišo Primate pred prazniki izvedel poseben dobrodelni projekt. V okviru enodnevne akcije je ekipa z animatorjem Blažem Babićem obiskala različne dobrodelne organizacije, kar so prenašali v živo preko družbenih omrežij.

»Naš namen je bil pokazati obraze teh organizacij in razveseliti ljudi, ki so del njih, in jim polepšati praznične dni z drobnimi, a toplimi pozornostmi.Celotno akcijo smo prenašali preko vklopov v živo na Facebooku in s tem želeli spodbuditi vse, da se nam pridružijo pri izvajanju drobnih pozornosti in predlagajo še kakšno organizacijo ali ustanovo,« idejno zasnovo pojasnjuje Nina Jakovljević, direktorica agencije Mediodrom. Med drugim so razveselili kuharice v URI Soča, delili hrano in pomagali v kuhinji Ljudske kuhinje Zavoda pod strehco, božali mačke in sprehajali pse v Zavetišču za zavržene živali Ljubljana, razmigali stanovalce Doma za starejše občane Fužine Ljubljana in na koncu s toplo malico presenetili še gasilce Gasilske brigade Ljubljana.

Enodnevna »misija« je dosegla več kot 450 tisoč slovenskih uporabnikov Facebooka in zabeležila 150 tisoč vklopov v živo. Dogajanje so prenašali tudi na Instagramu in Snapchatu, kjer so zabeležili skupno več kot 50 tisoč ogledov.

Sodelujoči:

Predstavnici naročnika Lidl Slovenija: Nina Leskovar in Tina Cipot

Agencija Mediodrom: Nina Jakovljević, Kristjan Klemenčič in Ana Mavretić

Produkcijska hiša Primate: Miha Drnovšek, Žiga Radulj in Filip Đurić