• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Greyevo leto

Marketing magazin vstopa v 38. leto izhajanja z dvojno številko. Na naslovnici januarsko-februarske številke je Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana. Agencija je za projekt »Lahkonočnice« družbe A1 Slovenija letos pobrala praktično vse nagrade, ki kaj štejejo v oglaševalskem svetu. Slovencem je po dolgem sušnem obdobju prinesla tudi tako zaželena kanska leva.

Da je agencija Grey Ljubljana prostor, kjer se udobno počutijo tudi domače živali, obiskovalcem najprej sporoči velik kip leva, ki ga je ekipi po uspehu na festivalu Cannes Lion podaril naročnik A1 Slovenija. Na vhodnih vratih vas opozori napis, da gre za dom kar dveh levov, srebrne in bronaste barve, nato pa vas pozdravi še (pravi) kuža, ki se v Greyu počuti povsem domače. Prav domačnost, odprta kultura bivanja in timski duh so tiste vrednote, za katere si prizadevajo v agenciji.

Kot pravi Petra Krulc, ki je zadnjih šest let izvršna kreativna direktorica Grey Ljubljana, ne ustvarjajo zvezdnikov, ki bi izstopali, tem več šteje celoten kolektiv. Kreativni presežki namreč po njenem mnenju lahko nastanejo le v medsebojnem sodelovanju, vsak član ekipe pa je soodgovoren tako za uspehe kot tudi padce. »Ta občutek, ko iz ene majhne agencije z močno voljo, strastjo in trdim delom dosežeš takšen uspeh, je nepozaben in katarzičen. Čeprav so morda naši rezultati opazni šele v zadnjih dveh letih, pa že vsaj zadnjih šest let močno garamo.  Odgovor je torej v pravih ljudeh. Smo resnično dobra ekipa, imamo dobre odnose in kulturo, kar je zame najboljša motivacija,« v intevjuju pripoveduje Petra Krulc.

Pripravili smo tudi obširni pregled minulega leta in ugotovili boste, da je bilo letošnje leto 2017 pestro in bogato. Izčrpno poročamo o SEMPL-u, nagradah Sempler in Eurobest ter napovedujemo 27. Slovenski oglaševalski festival. Mimogrede, poznate cilje trajnostnega razvoja sveta do leta 2030? Podjetja, ki želijo biti družbeno odgovorna, bi jih morala poznati vseh sedemnajst. Zaposlovanje pravih ljudi postaja za razvoj podjetja ključno. Kako prepoznati in privabiti ključne talente? Letošnja ključna beseda v marketingu je umetna inteligenca. Pišemo o nujnosti razumevanja in implementacije pojma v praksi, v sodelovanju z Gorenjem pa predstavljamo nizozemskega oblikovalca Maartena Baasa.

MM NOVICE

»Štartaj Slovenija« je najboljša poslovna praksa leta

Vstop Imaga na slovenski trg

27. SOF slavi kreativnost in posel

KOLUMMNE

Božidar Novak: 2018 bo marketinška raketa

Janja Božič Marolt: Ali denar ali slava ali mir v duši?

Aljoša Bagola: Kako ne biti trapast?

FESTIVALSKI TURIZEMM

»Lahkonočnice« svoj uspeh okronale še z nagradami Sempler

Adam & Eve DDB po letu premora znova najboljša agencija na Eurobestu

MMARKETING

Projekt RPN kot zaveza transparentnosti

Kako slovenska podjetja uresničujejo cilje trajnostnega razvoja?

Pošta Slovenije s sodobnejšo podobo, prilagojeno digitalni dobi

Pozor, prihaja potrošnik prihodnosti!

Pri talentih največ šteje značaj, šele nato sposobnosti

Spletno nakupovanje v letu 2017

DIGITALNO

Zora umetne inteligence

Inovacije in trendi v letu 2018

Kako slovenske družine uporabljajo informacijske storitve?

MMEDNARODNO

Zakaj je »instameet« lahko zelo učinkovito marketinško orodje?

Vroče ideje v zimski idili

Dobro delo je dobro nagrajeno

KREATIVNO

Maarten Bass, »enfant terrible« nizozemske oblikovalske scene

165 let doma penine: med naključji in umetnostjo