• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativni direktorji priporočajo: Petra Krulc

Kot zadnje v rubriki »Kreativni direktorji priporočajo« objavljamo najboljše tuje oglase leta po izboru Petre Krulc, izvršne kreativne direktorice pri Grey Ljubljana in kreativne direktorice leta 2017.

»Ker je za letos dovolj resnih tem in reševanja sveta, so v mojem izboru trije čudaški, zabavni, preprosto odlični oglasi,« svoj izbor pojasnjuje Petra Krulc.

Akcija: »Gravity Cat«, naročnik: Sony Interactive Entertainment, agencija: Hakuhodo

»Oglas, ki promovira igro za Play Station Gravity Rush 2, je zagotovo eden bolj bizarnih in neobičajnih oglasov leta. Štiriminutni film japonske agencije Hakuhodo je prava produkcijska mojstrovina in še danes ne vem, ali me bolj zabava mačka, ki se v izvornem filmu upira težnosti, ali film o projektu.«

Akcija: »Ice Bucket Challenge« in »Harlem Shake«, naročnik: Connect Internet, agencija: TBWA\Raad

»Oglasa libanonskega ponudnika interneta sta dokaz, da za dober oglas včasih potrebuješ le izvirno idejo. Ta pa je tokrat z razlogom prišla prepozno.«

Akcija: »Did you mean...?«, naročnik: MailChimp, agencija: Droga5

»KaleLimp? FailChips? VeilHymn? SnailPrimp? JailBlimp? MailChimp