• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativni direktorji priporočajo: Luka Bajs

Tudi Luko Bajsa z agencije Grey Ljubljana je letos navdušila »Neustrašna deklica«, sicer ena največkrat nagrajenih akcij leta. Hkrati priporoča tudi ogled oglasov Connect Internet in Getty Images.

Akcija: »Ice Bucket Challenge« in »Harlem Shake«, naročnik: Connect Internet, agencija: TBWA\Raad

»Veliko blagovnih znamk želi biti disruptivnih, išče kulturno relevantnost, stik s pop kulturo in drugimi visokoletečimi pojmi. Nenehno so na preži za najnovejšimi digitalnimi trendi, ki pa odidejo prav tako hitro, kot so prišli. Zato je še toliko bolj genialno, da spodnja oglasa izhajata iz dveh trendov, ki jima je že davno potekel rok uporabe.«

Akcija: »Fearless Girl«, naročnik: State Street Global Advisors, agencija: McCann New York

»Zame najbolj punkovska ideja zadnjega leta v obliki preprostega kipa deklice. Punkovska zato, ker pokaže srednji prst Wall Streetu in mačističnemu svetu, ki ga predstavlja. V kontekstu afer spolnih nadlegovanj, ki so izbruhnile v javnosti, pa je samo še bolj relevantna. In v središču Manhattna preprosto mora (ob)stati.«

Akcija: »Nosferatu: The nonsilent film«, naročnik: Getty Images,  agencija: AlmapBBDO

»'Bomo vzeli iz stocka' je stavek, ki v kreativnih oddelkih ponavadi ne pomeni nič dobrega. A pri Getty Images so s filmom Nosferatu utišali vse nergače. Videli smo veliko primerov oglaševanja, ki je navdih našlo v filmih, a ta projekt je kot eden redkih filmu vdihnil življenje.«