• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Milijon prepeljanih potnikov pozneje

Prevoznik na letališča GoOpti je jubilej, in sicer milijontega prepeljanega potnika, obeležil z oglaševalsko akcijo. S sloganom »Milijon prepeljanih potnikov = Milijon zgodb« se je zahvalil svojim potnikom in jih tudi vključil.

Na različnih lokacijah po Sloveniji so postavljeni obcestni plakati z ilustriranimi »možički«, ki zvestim potnikom sporočajo »Milijonkrat hvala!«. Poleg milijontega potnika so (z nekaj detektivskega dela, kot pravijo sami) našli tudi prvega potnika in z njim posneli video.

Sledilci izbirali najboljšo popotniško zgodbo

Potnike so preko družbenih omrežij aktivirali s pozivom k prispevkom popotniških zgodb, ki so se zbirale na spletni strani. Med tremi najboljšimi so izbirali sledilci na Facebooku, zmagovalno zgodbo pa so upodobili z animiranim videom.

»Gre za potnike, ki potujejo zasebno in poslovno do bližnjih in oddaljenih letališč. Cenijo udobje, zanesljivost in priročnost storitev. So izobraženi, radi potujejo, raziskujejo ali se aktivno udeležujejo športnih dejavnosti in kulturnih prireditev ter cenijo pestrost kulinarične ponudbe. So neodvisni, tehnološki navdušenci, radi uporabljajo različne aplikacije na potovanjih in preudarno porabljajo svoj denar. So neodvisni, družabni po naravi in svobodnega duha,« GoOptijeve potnike opisuje Lea Šuligoj, direktorica marketinga.