• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eminem novo ploščo oglašuje s parodijami oglasov za zdravila

Če verjamemo oglaševalski akciji, potem ameriški raper Eminem svoj novi album »Revival« napoveduje kot antidepresiv proti slabim rimam.

Ameriška oglaševalska agencija Deutsch in založba Interscope Records sta za promocijo raperjevega devetega albuma ustvarili namišljeni antidepresiv Revival (z latinskim imenom Canticum Remedium ali »zdravilna pesem«). Ta vas bo rešil pred skrivnostno bolezenijo Atrox Rithimus ali »slabimi rimami«. Če se vam po prvem ogledu ne sanja, za kaj natanko gre, niste edini. Tako televizijski oglas kot tudi plakati sicer zelo dobro posnemajo »stereotipne« oglase velikih farmacevtskih podjetij, v katerih veseli uporabniki razlagajo o pozitivnih učinkih zdravila. Oglaševalski portal AdWeek je na primer oglas in slog pripovedovanja označil za zelo podobnega oglasom za viagro. Tisti, ki ste z Eminemovim delom dobro seznanjeni, pa boste zelo hitro »ujeli« znane verze.