• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko ne briljira na smučišču, pa v oglasih

Za Ilko Štuhec je neprijetno obdobje, saj okreva po hudi poškodbi. Kljub vsemu lahko našo smučarsko junakinjo še vedno velikokrat gledamo na televiziji. O njeni priljubljenosti priča dejstvo, da je v zadnjih štirih mesecih nastopala v kar petih oglasih, čeprav ne tekmuje.

Ilka se pojavi v prvem oglasu, ki ga je agencija Grey Ljubljana pripravila za NLB. Z akcijo »Pripravljeni na vse, kar sledi« banka sporoča, da smo lahko v življenju le z najboljšimi mentorji ob strani močnejši in pripravljeni na vse, kar sledi.

Kot #VednoAktivna se Štuhčeva pojavlja tudi v Fordovi akciji »Prva izbira Ilke Štuhec« za promocijo novega modela Ford Kuga. Pod akcijo je podpisana agencija Mayer McCann.

Spremljamo jo tudi v Tuševi decembrski akciji »Naše zvezde, za mlade smučarske upe«, ki jo je ustvarila oglaševalska agencija BPCS. Tuš kot zlati sponzor slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc v ospredje postavlja nekdanje, aktualne in prihodnje smučarske junake. 

V Telekomovi decembrski akciji »#ZaNaše«, ki je delo agencije Pristop, nam Štuhčeva in soplesalci po korakih razkrijejo navijaško koreografijo. 

Povsem sveža pa je še akcija »Superjunakinja Ilka«, kjer Ilka Štuhec nastopa v animiranem oglasu Ljubljanskih mlekarn. Za kreativno zasnovo so poskrbeli v agenciji Sport Media Focus v sodelovanju z animacijskim studiom NuFrame.

Ljubljanske mlekarne z blagovno znamko Alpsko mleko z Ilko Štuhec sodelujejo vrsto let, saj je Ilka Štuhec ambasodorka blagovne znamke že od sezone 2009/2010.