• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Naša naloga je, da izkoristimo svoj talent in znanje«

Mitja Petrovič, predsednik žirije 27. SOF-a, pravi, da se s sloganom letošnjega festivala zlahka poistoveti. Kreativno industrijo namreč izziva, da po recesijskih letih razmisli o svoji vlogi, ki jo ima in si jo želi imeti pri gradnji uspešnih blagovnih znamk v prihodnje.

Poiskati resnico in to na svež način

»V preteklosti je bila ta vloga pogosto zelo pomembna in aktivna, naš poklic pa temu primerno ugleden. Verjamem, da je naša naloga, da izkoristimo svoj talent in znanje za dobro naročnikov in ljudi, ki jih v njihovem imenu nagovarjamo. Če si izposodim misel pri slavnem Amirju Kassaeiju: »Poiščimo relevantno človeško resnico, predstavimo jo na svež in presenetljiv način in ljudem bo mar,« je za MM povedal Petrovič, sicer samostojni svetovalec na področju tržnega komuniciranja. Tako rojene ideje imajo po njegovem prepričanju moč premikanja ljudi, ko pa se premaknejo ljudje, se premakne tudi posel. Zato verjame, da je trenutek pravi in da bo letošnji SOF znal poiskati teme in izpostaviti dela, ki to zmorejo.  

Letošnjo oglaševalsko letino Petrovič vidi kot produkcijsko bogatejšo. »Poleg taktičnega oglaševanja spet vidimo vse več produktnih, strateških in »image« akcij. Zanimivo bo videti, kaj vse se dogaja na področju izkustvenega in vsebinskega marketinga, kjer sicer marsikaj spregledamo, če nismo ravno predstavniki ciljne javnosti. Slovensko oglaševanje je v zadnjem času čedalje bolj uspešno tudi na mednarodnih festivalih in čisto mogoče je, da se tudi v letošnji beri skriva kakšen kandidat za kanskega leva,« je optimističen Petrovič.