• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twitter poskuša nove uporabnike pridobiti kar z oglasom

Twitter ima že nekaj let težave, kar zadeva število uporabnikov. Na nove, sploh tiste, ki oklevajo z registracijo, ciljajo kar z oglaševalsko komedijo.

Kot poudarjajo, so se z novo akcijo vrnili k osnovam – prijavnemu obrazcu. Pri prvem oglasu najprej dobite vtis, da nekdo dela samomor. Kje pa, le za neodločnega novega uprabnika Twitterja gre! Britanski komik Romesh Ranganathan v slogu izkušenega pogajalca prepričuje k registraciji in iskanju uporabniškega imena.

Drugi oglas se nanaša na funkcijo Discover in zmedenemu uporabniku svetuje pri raziskovanju sveta Twitterja. 

»Z akcijo odgovarjamo na vprašanje tistih, ki nas še ne poznajo, kako uporabljati Twitter. Romesh Ranganathan to razloži bolje kot kdor koli drug. Le vzemite pokovko!,« je akcijo na Twitterjevem blogu komentirala Leslie Berland, direktorica marketinga.