• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: A1 Slovenija povezuje male podjetnike

Če ste zadnjih nekaj tednov spremljali profile A1 Slovenija na družbenih omrežjih, zagotovo niste zgrešili zanimive »povezovalske« akcije. V sodelovanju z agencijo Sonce.net je nastala serija oglasov in videovsebin, ki se osredotoča na podjetniška poznanstva.

Iščejo se ... izjemne poslovne zgodbe!

Akcija »A1 povezuje podjetnike« spominja na MM-ovo rubriko Delovna mesta tedna ali storitve kadrovske agencije oziroma zaposlitvene portale. Med drugim povezujejo lokale in male pivovarje, podjetja in strokovnjake za marketing, mlinarje in picopeke in proizvajalce naravne kozmetike in kozmetične salone. Akcije je nastala ob zavedanju, da se s pomembnimi in odgovornimi odločitvami ne ukvarjajo samo v velikih podjetjih, nam pojasni Robert Demirović, strokovnjak za tržno komuniciranje pri A1 Slovenija. Tudi manjši slovenski podjetniki vsakodnevno sprejemajo zapletene odločitve. Ene bolj, druge manj kompleksne. »Povezane so s stroški, časom in načinom dostave ter seveda povpraševanjem kupcev, kar je bistvenega pomena za poslovanje. In tako za vsakega podjetnika, bodisi mesarja, peka, računovodjo, arhitekta, grafični studio ali zobozdravnika. Vsi se soočajo z njim pomembnimi odločitvami,« idejno zasnovo opiše Demirović.

Včasih je dovolj že priporočilo

Pri A1 Slovenija so v ta namen združili fiksne in mobilne storitve v posebno ponudbo, da bi slovenskim podjetnikom olajšali vsaj eno odločitev. To je izbor najboljšega ponudnika telekomunikacijskih storitev. S paketom so jim želeli omogočiti tudi povezovanje. »Vemo, da sta pri poslu pomembna mreženje in poznanstva. Včasih je za začetek nekega izjemnega sodelovanja dovolj le priporočilo, vse drugo se pozneje zgodi samo,« je prepričan sogovornik. Ideja izvira iz kreativne platforme »Začetek nečesa izjemnega«, katere slogan je spremljal lansiranje blagovne znamke A1 v Sloveniji. »Želimo si, da je naša znamka čim večkrat tista prva iskra, ki zaneti domišljijo naših strank in jim omogoči začetek nečesa neverjetnega, izjemnega. Ne govorimo o personalizaciji ponudbe, niti o tem, da lahko uporabnik počne, kar želi. S pomočjo tehnologije ponujamo uporabniku možnosti, da jo uporabijo, kot želijo.«

Najbolj je »vžgal« oglas s picopeki in mlinarji

Rezultati akcije, ki je trajala ves november in na začetku decembra 2017, so po Demirovićevih besedah presegli pričakovanjia. »V komentarjih smo dobili skoraj 90 predlogov različnih podjetnikov iz vseh panog in vseh koncev Slovenije. Na podlagi komentarjev smo uspešno povezali tri pare oziroma šest podjetnikov, kar smo prikazali tudi v povezovalnih videoposnetkih. Medijsko je bila akcija zelo opazna. Poleg pozitivnih kritik med podjetniki so naše objave dosegle tudi več kot 250 tisoč uporabnikov na Facebooku, ki so nam podelili več kot 840 všečkov,« je z odzivom zadovoljen sogovornik. Mimogrede, vas zanima, kateri oglas je zabeležil največji odziv? Največ všečkov (86) je dobil oglas za povezovanje mlinarjev in picopekov, največ označenih oseb oziroma podjetij (15) pa beleži oglas, ki povezuje gostilničarje in vinarje. Največji doseg (43.881) je imel video, s katerim so povezali slaščičarno in pridelovalca.