• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Tragedija, toda kaj lahko storimo?«

Letos smo bili žal priča nešteto poročanjem o strelskih pohodih v ZDA in Evropi. Dobrodelna organziacija Sandy Hook Promise z oglasom odgovarja na očitke, da jih ni mogoče preprečiti.

»Tega res nismo pričakovali« ali pa »Tega ne bi mogli preprečiti« so običajni komentarji in naslovi člankov, ki spremljajo strelske pohode navidezno »nenevarnih« najstnikov. Prav na te z akcijo »Jutrišnje novice« cilja Sandy Hook Promise. Agencija BBDO New York je ustvarila oglas, ki posnema reportaže ob tragičnih dogodkih. A gre za odmik od ustaljenega poročanja, saj tokratna napoveduje (še enkrat, napoveduje) in ne poroča. »Povedal mi je, da ima pištolo in da bo postrelil tiste, ki ga nadlegujejo. Jutri bom verjetno rekel, da škoda, da nisem tega povedal že prej,« se glasi ena od izjav očividcev.

Nadaljevanje »Evana«

»Cilj akcije je pokazati, da je mogoče takšne strelske pohode preprečiti. Jutrišnje novice lahko spremenimo, če pravočasno zaznamo znake,« je za AdWeek povedala Bianca Guimaraes, kreativna direktorica v BBDO New York. »Reportažo« so poskušali narediti čim bolj avtentično. Policist, ki v oglasu poda izjavo, je tudi v resničnem življenju posredoval med strelskem pohodom v Kaliforniji. Akcija je nadaljevanje oglasa »Evan«, ki je bil letos nagrajen na številnih oglaševalskih tekmovanjih. Če si ga še niste ogledali, vam ga močno priporočamo. Verjamemo, da boste ostali brez besed.

Od kod ime Sandy Hook Promise?

14. decembra 2012 je 20-letni Adam Lanza na osnovni šoli Sandy Hook ustrelil 20 otrok. Gre še za enega v vrsti krvavih dogodkov, ki jih žal beležimo tudi letos. Organizacija Sandy Hook Promise je nastala z namenom ozaveščanja in preprečevanja uporabe orožja med mladimi.