• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Siri, povej mi naslov pesmi«

Apple je po tednu namigovanj potrdil nakup aplikacije za prepoznavanje glasbe Shazam. Vrednost prevzema je 400 milijonov dolarjev (339 milijonov evrov), kar pomeni, da jo je dobil z velikim popustom. Shazam je bil namreč že leta 2015 ocenjen na milijardo dolarjev.

Foto: Shazam

Prišlo je do združitve dveh podjetij oziroma storitev, ki sta zamajali temelje glasbene industrije. Apple je predstavil iTunes in Apple Music, Shazam pa uporabnikom pametnih telefonov omogoča prepoznavanje glasbe. »Apple Music in Shazam imata veliko skupnega, predvsem pa si delita strast pri odkrivanju nove glasbe in omogočanje vrhunske izkušnje za naše uporabnike. Naši načrti za prihodnost so res veliki,« je povedal Applov predstavnik.

Shazam je postal nepogrešljivo orodje za iskanje glasbe, od lani beleži že več kot milijardo prenosov. Posledično je tudi v Sloveniji med uporabniki mogoče slišati »guglanju« soroden glagol »shazamanje«. Vodilni pri Shazamu so se v zadnjem času osredotočali predvsem na partnerstva s sorodnimi aplikacijami. Med njimi so na primer Spotify, Deezer, Google Play Music in seveda Apple Music. Velik poudarek so dali tudi integraciji z blagovnimi znamkami, vključno s storitvijo za oglaševalce, ki jim omogoča oglaševanje določenemu segmentu poslušalcev.

Shazam so leta 1999 v Londonu ustanovili Chris Barton, Philip Inghelbrecht, Avery Wang, in Dhiraj Mukherjee.