• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Katere oglase na YouTubu smo letos največkrat gledali?

Na prvem mestu je Samsungov oglas »Poskrbeli bomo za vas, kjer koli že ste« s kar 150 milijoni ogledov na YouTubu. Oglasa z največ ogledi sta vsak posebej zbrala več kot 100 milijonov ogledov, med deseterico pa so kar trije oglasi z letošnjega finala lige ameriškega nogometa NFL (Superbowla).

Prvouvrščena Samsung in Clash Royale v številu ogledov premočno vodita. Na repu deseterice je oglas znamke Mr. Clean s skoraj 18 milijoni ogledov, medtem ko jih ima Samsungov kar osemkrat več. Tudi med letošnjo deseterico najdemo oglase z zvezdniki, tokrat Hollywood zastopata igralca Natalie Portman v oglasu za Dior in The Rock v Applovem oglasu.

Pogoj za uvrstitev na omenjeno lestvico je, da so oglasi na YouTubu tudi označeni kot oglasi. 

10. Ime akcije: »Čistilec vaših sanj«, naročnik: Mr. Clean, agencija: Leo Burnett Toronto. 17,6 milijona ogledov

9. Ime akcije: »Krogi«, naročnik, Levi's, agencija: FCB West. 22,3 milijone ogledov

8. Ime akcije: »The Rock in Siri«, naročnik: Apple, agencija: TBWA/Media Arts Lab. 25,3 milijona ogledov

7. Ime akcije: »Nikoli končano«, naročnik: Adidas Originals, agencija: Johannes Leonardo. 25,4 milijona ogledov

6. Ime akcije: »Herojevo potovanje«, naročnik: Kia, agencija: David&Goliath. 25,9 milijona ogledov

5. Ime akcije »Težko otroštvo«, naročnik: Budweiser, agencija: Anomaly. 28,5 milijonov ogledov

4. akcija interne ekipe, oglaševalec: Dior. 43 milijonov ogledov

3. Ime akcije: »Namiznoteniški triki 3«, naročnik: Dude Perfect, agencija: Weber Shandwick. 90,6 milijona ogledov

2. Naročnik: Clash Royale, agencija: Barton F. Graf. 110,7 milijona ogledov

1. Ime akcije: »iPomagali vam bomo, kjer koli že ste«, naročnik: Samsung Indija, agencija: Cheil. 150 milijonov ogledov