• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Lahkonočnicam« še nagrada s področja odnosov z javnostmi

Akcija »Lahkonočnice«, ki jo je za A1 Slovenija ustvarila agencija Grey Ljubljana, je med nagrajenci na tekmovanju za nagrade European Excellence Awards.

»Še enega mednarodnega priznanja v močni konkurenci odličnih projektov, tokrat za odličnost na področju odnosov z javnostmi, smo zelo veseli. »Lahkonočnice« so letos dobile nagrade v zelo različnih kategorijah, kar dokazuje večplastnost tega projekta,« je povedal Jernej Špende, strateški direktor pri Grey Ljubljana. Akcija »Lahkonočnice« je bila na tekmovanju European Excellence Awards nagrajena v kategoriji odnosov z blagovno znamko.

Spomnimo: projekt je bil nagrajen na SEMPL-uSOF-umednarodnem festivalu kreativnosti Cannes LionsBalCannes in 24. Zlatem bobnu. »Naši pripovedovalci in povezovanje generacij, zvočno potovanje vsebin z izrazito družbeno noto, kreativna izvedba, digitalno komuniciranje, izkustvena dimenzija, medijska strategija in odnosi z javnostmi so tvorili celostno komunikacijsko platformo. Njen največji uspeh pa je pravzaprav dejstvo, da je njena vsebina zaživela med uporabniki, ki se k lahkonočnicam redno vračajo,« je sklenil Špende.