• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Glasba kot pomočnik pri nakupovanju

Agencija Pristop je za Telekom Slovenije pripravila nadgradnjo akcije »Obrnite življenje na modro«. Vključuje rešitev z aplikacijo za prepoznavanje glasbe Shazam, preko katere lahko uporabniki dostopajo do spletnega mesta Telekoma Slovenije.

Kot so povedali v agenciji, so pri načrtovanju akcije »Obrnite življenje na modro« upoštevali kreativni potencial Shazama. V akciji veliko vlogo igra skladba Makeba francoske glasbenice Jain. Ko slovenski uporabniki »poshazamajo« skladbo, hkrati dobijo dostop do spletnega mesta s praznično ponudbo Telekoma Slovenije.

Kot je povedal Borut Bartol, vodja digitalnega komuniciranja v Telekomu Slovenije, je odziv slovenskih uporabnikov za zdaj zelo pozitiven. »Le v dveh dneh je glasbo v našem oglasu preko aplikacije Shazam preverilo okoli 800 uporabnikov, število pa se še povečuje. Slovenski uporabniki imajo radi novosti, nove tehnologije in radi vidijo kaj novega,« je zadovoljen Bartol.

»Inovativnost oglaševalskih idej ne pomeni le snovanja še nikoli videnih kanalov, ampak domiselno uporabo obstoječih. Pri snovanju integriranih rešitev imamo zato pred seboj vedno cilj, da oblikujemo nekaj, kar bo učinkovito za naročnika in čim bolj praktično za uporabnika,« pojasnjujejo na Pristopu.