• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM uvaja virtualno resničnost v digitalno oglaševanje

Spletni medijski zakupnik iPROM je razvil tehnološko rešitev iPROM 360. Orodje omogoča integracijo interaktivnih 360-stopinjskih video- in fotovsebin v digitalne oglase.

Tomaž Tomšič je vodja razvojne enote iPROM Labs v podjetju iPROM.

Ključna prednost naše nove tehnološke rešitve je, da lahko odslej naši naročniki oglasno gradivo, posneto s 360-stopinjsko tehniko, na preprost in standardiziran način uporabljajo tudi za oglaševanje v digitalnih medijih ob uporabi najsodobnejših oblik ciljanja. S tem želimo svojim naročnikom omogočiti, da v digitalnih medijih širše nagovorijo ciljnega uporabnika in z njim dosežejo boljšo uporabniško izkušnjo ter večjo vpletenost,« je povedal Tomaž Tomšič, vodja razvojne enote iPROM Labs v podjetju iPROM.

V iPROM-u dodajajo, da je nova tehnološka rešitev aplikativna na vse napredne videoformate, ki jih agencija uporablja za oglaševanje v domačih in tujih spletnih medijih. Hkrati je združljiva z vsemi oglasnimi strežniki in se prilagaja napravi in zaslonu. Oglaševalcem tehnologija odpira možnosti dodatnih metrik. Poleg prikaza oglasa se z rešitvijo iPROM 360 beleži tudi število interakcij uporabnika z oglasom, čas pregledovanja posameznega videa in sledenje uporabniku v panoramskem vidnem polju oglasa.