• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Studio Sonda in New Moment New Ideas Company med finalisti Eurobesta

Danes se je v Londonu začel festival evropske kreativnosti Eurobest. Organizatorji so do zdaj objavili finaliste v skoraj polovici tekmovalnih kategorij. V tekmi za nagrade med agencijami iz regije ostajata hrvaški Studio Sonda z dvema in srbski New Moment New Ideas Company z enim finalistom. Slovenske agencije niso prijavile nobenega dela.

Studio Sonda se za nagrade Eurobesta poteguje v dveh kategorijah. V ožji izbor v kategorijah kreativne uporabe podatkov in oblikovanja se je uvrstil z embalažo za vina Piquentum Sv. Vital vinske kleti Buzet. Zgodba, na kateri sloni oblikovanje embalaže istrskega vina, poudarja pomembnost spoštovanja narave. Agenciji se obeta vnovični mednarodni uspeh z omenjeno embalažo, saj so letos zanjo že prejeli srebrno in zlato nagrado LIA ter oblikovalsko rdečo piko.

V ožjem izboru v kategoriji neposrednih akcij pa je tudi »Knjiga miru« agencije New Moment New Ideas Company. Projekt poudarja pomen strpnosti in medsebojnega sobivanja različnih veroizpovedi za obuditev harmonije v svetu. Akcija je bila prejšnji teden na 19. SEMPL-u nagrajena z dvema zlatima semplerjema, teden pred tem pa z dvema nagradama Epica. Še pred tem je agencija na 24. Zlatem bobnu dobila posebno nagrado, junija pa je bila na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions nagrajena s kar petimi levi.

Skupaj je na letošnji Eurobest prijavljenih 3503 del (na letošnjem SOF-u jih je bilo okrog 400). Slovenija ni prijavila nobenega dela, Srbija in Hrvaška pa vsaka po pet. Največ del so prijavili prijavitelji iz Nemčije (862), Francije (471) in Velike Britanije (380).