• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: 6 razlogov za obisk 2. dne SEMPL-a

Prvi dan SEMPL-a je za nami, dobili smo tudi zmagovalce nagrad sempler. Čeprav so obiskovalci prvega dne (upravičeno) malce utrujeni, je pred nami še en dan, bogat s kakovostnimi predavanji.

O prihodnosti medijskih agencij bo ob 10.20 spregovoril Andreas Schwabe, direktor agencije Blackwood Seven. Prikazal bo, kako lahko umetno inteligenco uspešno vpletemo v strateško medijsko načrtovanje.

Justin Rezvani, direktor ameriškega podjetja theAmplify, in Marija Mijatović, strokovnjakinja za komuniciranje iz Represent Srbija, bosta ob 11.30 predstavila vplivnostni marketing H kreativni in bolj premišljeni rabi jezika bo občinstvo ob 14. uri spodbujala Susie Dent, britanska televizijska voditeljica in leksikografka. Da boste s svojimi sporočili izstopili iz povprečja, bo namreč treba bolj paziti na besede.

Kaj se bo z medijskim trgom dogajalo v naslednjih desetih letih, bo ob 14.45 povedal Jon Watts, izvršni partner in soustanovitelj MTM iz Velike Britanije. Nick Bicanic, režiser in ustanovitelj podjetja RVLVR, bo ob 15.15 govoril o za prihodnost ključnih brezzaslonskih medijih.