• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Pri kakovosti ne pristajamo na kompromise«

Na naslovnici 438. številke Marketing magazina je Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija. Z ekipo skrbi za ustrezno komuniciranje dejstva, da cenejši izdelek ne pomeni slabše kakovosti. Z njim smo se pogovarjali tudi o lansiranju lastne blagovne znamke oblačil, lojalnosti slovenskih kupcev, »tistih« spornih križih in izganjanju stresa.

Diskontni trgovci so v zadnjem desetletju utrjevali svoj položaj na slovenskem trgu in posegli v tržne deleže največjih trgovcev. Lidl ima v Sloveniji trenutno 50 trgovin, s čimer sicer še precej zaostaja za svojim najbližjim tekmecem Hoferjem, ki jih ima več kot 80. Zasluge za svojo prepoznavnost lahko v veliki meri pripišejo domiselnim in opaznim marketinškim aktivnostim. Po Medianinih podatkih je bil Lidl Slovenija v septembru na petem mestu med največjimi oglaševalci v Sloveniji, pred njim sta med trgovci le še Mercator in Spar. »Slovenski medijski trg je specifičen, saj nikjer v Evropi trgovina ni med največjimi investitorji v oglasni prostor. Kljub temu, da se širimo, smo eden izmed trgovcev z najmanjšim številom trgovin, saj jih imamo v Sloveniji le petde- set. Da bi ostali vidni in opazni, moramo biti na televiziji,« Lidlove medijske naložbe v Sloveniji komentira Bufolin. Zase pravi, da je energičen in radoveden človek, ki rad preizkuša nove stvari in se iz tega čim več nauči.

Pogovarjali smo se tudi s slavnim oblikovalcem Philippom Starckom in medijskim menedžerjem leta Petrom Franklom.

Pišemo, kako digitalizacija spreminja zunanje oglaševanje in kako je treba v dobi milenijcev ustvarjati vsebine za milenjice. Posebno pozornost posvečamo blogerjem. Čeprav jih spremljamo in beremo, sami niso zadovoljni, ker jih prepogosto razumemo kot le še en prodajni kanal.

Brez umetne inteligence v MM-u ne gre. Pri čemer se je sploh ne bojimo. V bistvu sploh ni pametna, pravi Philip Evans iz Boston Consulting Group.

Poročamo o korenitih spremembah kanskih levov, nagradah Epica, prihajajočem Outstandingu, konferenci Sporto, Web Summitu in seveda Semplu 2017.

 

 

MM NOVICE

 

»Zdrav deloholik ne obstaja«

Cannes Lions: Veliko sprememb na vidiku!

Ko »hotel mama« spozna Pr' Hostar

Argeta zdaj tudi v ZDA

 

KOLUMMNE

 

Božidar Novak: Spolni odnosi z javnostmi in marketing seksa

Janja Božič Marolt: Mediana je odlična

Aljoša Bagola: Kako biti sam svoj Massi?

Filip Dobranić: Spektakel pomanjkanja

 

MMOJSTRI

 

Peter Frankl, medijski menedžer leta 2017

Toni Tomašek, predsednik žirije Outstanding 2017

Philip Evans, strokovnjak za umetno inteligenco

 

MMEDIJI

 

Digitalizacija spreminja podobo zunanjega oglaševanja

VICE: Milenijci za milenijce

Na temni strani galaksije interneta

Blogerji sporočajo: smo veliko več kot le še en prodajni kanal!

 

MMARKETING

 

Kreativno srce Radenske
Odločitve potrošnike narekujejo čustva in ne logika

Kdaj je bolečina v oglasu etično sporna?

Božična različica uspešnice Alice Merton za Mercator

 

FESTIVALSKI TURIZEMM

 

SPORTO 2017: Kako v športne zgodbe vplesti navijače?

Osem ključnih spoznanj z letošnjega Web Summita

WTML 2017: Najrajši obiščemo Pariz

 

DIGITALNO

 

Httpool zdaj tudi uradno v rokah podjetja IMS

Marketing rasti se posveča celotni nakupni poti

Kako tržiti hiperpovezanim kupcem?

Spletna trgovina kot umetniško doživetje

 

KREATIVNO

 

Mislite, da vas bo strela kreativnosti kar udarila? Motite se!

Talenti prihajajo na površje z novo estetiko

Dvajset let »proglaševanja«