• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Intermarché je oglaševalec leta po izboru festivala Eurobest

Organizatorji evropskega oglaševalskega festivala Eurobest, ki bo med 28. in 30. novembrom 2017 v Londonu, so za oglaševalca leta izbrali francoskega trgovca Intermarché, in sicer zaradi njegove zavezanosti h kreativnosti in inovativnosti v marketinških aktivnostih.

»Neslavni sadje in zelenjava« (»Inglorious Fruits and Vegetables«) je ena najbolj znanih oglaševalskih francoskega trgovca Intermarché.

Kot utemeljujejo organizatorji Eurobesta, je k nazivu veliko pripomogel trgovčev uspeh na zadnjih treh festivalih, kjer je Intermarché prejel skupno kar 19 nagrad.

»Naziv oglaševalca leta je za nas velika čast. Kreativnost za nas pomeni bistveno razliko v poslovanju in zelo smo veseli, da lahko ta uspeh delimo z evropsko kreativno skupnostjo. Nagrada je hkrati veliko prepoznavanje našega dela in sodelovanja s partnerji,« je povedal Thierry Cotillard, izvršni direktor v družbi Intermarché.