• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie Slovenija 2018 bosta vodili Barbara Modic in Marjana Lavrič Šulman

Tekmovanje za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie Slovenija 2018 ima novo vodstvo. To sta predsednica Barbara Modic, direktorica Pristop Medie, in strokovna direktorica Marjana Lavrič Šulman, svetovalka za upravljanje blagovnih znamk in trženje.

Vsebinsko se bo Effie Slovenija 2018 posvečal predvsem pomembnosti učinkovite ideje v sodobnem tržnem komuniciranju. Iskali bodo odlično vsebino in ideje ter pomagali odgovoriti na vprašanja o pristopih, rojevanju in razvoju najbolj uspešnih idej, ne glede na velikost ali majhnost snovalcev zmagovalnih idej. »Nagrada Effie je najbolj prestižna nagrada, ki se osredotoča na dokazano učinkovitost v marketinškem komuniciranju. Veseli me, da lahko kot predsednica aktivno sooblikujem aktualno izvedbo nagrad. Tokrat bomo poleg tekme, ki ostaja osrednjega pomena, poskrbeli tudi za kakovostne izobraževalne dogodke z domačimi in mednarodno uveljavljenimi govorci. Skupaj bomo širili znanje, ki bo zagotovo pripomoglo tudi pri nadaljnjem razvoju stroke v Sloveniji,« je povedala Barbara Modic.

Marjana Lavrič Šulman dodaja, da si je za vodilo pri soustvarjanju Effie Slovenija 2018 zadala tri naloge. V prvi vrsti želi poskrbeti za kakovostne izobraževalne vsebine in ob tem obnoviti korenine poslanstva Effie. Effie namreč predstavlja ideje, ki delujejo, kar pomeni, da rezultati merjenja niso edini merilo. Želi si približati možnost nagrade tudi manjšim oglaševalcem, ki učinkovitosti svojih akcij običajno ne uspejo meriti tako celovito kot večji.