• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Lahkonočnicam« A1 Slovenija in Grey Ljubljana tudi veliki sempler!

Imamo zmagovalce 19. konference medijskih trendov SEMPL! Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo v regiji je osvojila agencija Grey Ljubljana za letos že večkrat nagrajeno akcijo »Lahkonočnice«, ki jo je zasnovala za družbo A1 Slovenija. Poleg tega so osvojili še dve zlati nagradi.

Po dva zlata semplerja so dobile še srbska agencija New Moment New Ideas Company, skupina Luna TBWA s hčerinsko agencijo OMD Slovenija in skupina Direct Media.

Ivančević: »Lahkonočnice« so navdušile celotno žirijo

»Projekt »Lahkonočnice« je navdušil prav vse člane žirije in tako smo se soglasno odločili, da si zasluži najvišjo nagrado. Na izjemen način vključuje uporabo različnih kanalov in ciljnih skupin. Sama ciljna skupina – starostniki – je tista, ki ustvarja vsebine v celotni akciji, zaradi česar je projekt še toliko bolj poseben,« je povedal predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler Darko Ivančević, sicer globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.

Zlati sempler ni bil podeljen le v kategoriji najboljša uporaba podatkov. »Podatki so glavno orodje pri pripravi medijskih strategij, zato smo v žiriji pričakovali, da bodo prijavljena dela v tej kategoriji odražala prav rezultate uporabe podatkov na ustrezen način. Žal nobena prijava tega ni vsebovala, zato naj bo naša odločitev, da nagrade v tej kategoriji ne podelimo, sporočilo vsem prihodnjim prijaviteljem, naj podrobnejše pojasnijo, kako so jim podatki pomagali k uspehu akcije,« je odločitev žirije pojasnil Ivančević.

Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 19. konference medijskih trendov SEMPL sta bili še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2017 je dobil Peter Frankl, glavni urednik in direktor Časnika Finance, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2017 pa je prejela Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB.