• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kar 29 slovenskih finalistov za nagrade Sempler!

Žirija je izbrala 40 finalistov tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta. Od tega so jih kar 29 prijavile slovenske agencije. Med njimi imata največ možnosti za uspeh Grey Ljubljana in Luna TBWA s hčerinsko agencijo OMD Slovenija. Držimo pesti!

Z leve proti desni so Daniel Vuković, Tamara Slapar, Damjan Planinc, Žarko Sakan, Aleksandra Dilevska, Marija Matić, Darko Ivančević in Viktorija Radojević.

Devetčlanska žirija je v ožji izbor uvrstila 40 del. Poleg 29 slovenskih jih je še 10 iz Srbije in eno iz Bosne in Hercegovine. Med slovenskimi agencijami imata največ del v ožjem izboru Grey Ljubljana (devet) in Futura DDB (tri). Visoko kotira tudi srbska agencija New Moment New Ideas Company s šestimi deli v ožjem izboru. Med oglaševalci je v ožji izbor prišlo največ projektov A1 Slovenija (štirje projekti v sedmih kategorijah), Medverskega sveta Bosne in Hercegovine (en projekt v šestih kategorijah) in Renault Nissan Slovenija (trije projekti v petih kategorijah).

Največ del v ožjem izboru je v tekmovalni kategoriji inovativne uporabe komunikacijskega kanala (sedem) in strateške uporabe medijskega spleta (šest). V kategoriji najboljše uporabe podatkov se v ožji izbor ni uvrstilo nobeno delo.

Poleg enajstih semplerjev in nagrade veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo jutri podelili še nagradi TOP SEMPL za medijskega menedžerja leta 2017 in medijsko zvezdo prihodnosti 2017.