• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znamčenje držav: Nemčija je s prvega mesta izrinila ZDA

Raziskovalna hiša GfK je objavila Indeks znamčenja držav (NBI). Nemčija je s prvega mesta izrinila ZDA, ki so padle na šesto. Tudi drugo in tretje mesto ostajata v Evropi, to sta Francija in Velika Britanija. Raziskovalci so pri ocenjevanju »izpustili« Slovenijo in večino balkanskih držav.

Foto: Pixabay

Raziskovalna hiša Gfk je na podlagi več kot 20 tisoč spletnih intervjujev v 20 državah ustvarila lestvico najuglednejših držav kot blagovnih znamk. Nemčiji, Franciji in Veliki Britaniji na četrtem mestu sledita Kanada in Japonska. Pri končni razvrstitvi so upoštevali šest kazalnikov, in sicer prebivalstvo, izvoz, kultura, turizem, naložbe – imigracije in upravljanje. Ni vam treba dvakrat ugibati, kdo je najbolj zaslužen, da so ZDA le na šestem mestu. Raziskovalci so poimenovali tudi glavni vzrok padca, in sicer je to »Trumpov učinek«. Po drugi strani ima Nemčija najbolj uravnotežen ugled med vsemi šestimi kazalniki. Poleg omenjenih šestih držav prvo deseterico dopolnjujejo Italija, Švica, Avstralija in Švedska.

»NBI našim naročnikom omogoča, da boljše razumejo posamezne države z vidika trenutnega potenciala. Spreminjanje globalne percepcije države je zahtevno in počasno. Toda države lahko vplivajo na neustrezne percepcije tako, da razumejo negativne vidike in aktivno prispevajo k spremembam,« je povedal Vadim Volos, višji podpredsednik v oddelku za javne zadeve in svetovanja pri GfK.

 

Celotno poročilo si lahko ogledate tukaj.