• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novembra število pritožb na Oglaševalsko razsodišče že preseglo število lanskih

Oglaševalsko razsodišče (OR) je oktobra in novembra odločalo o štirih primerih. Letos so obravnavali 26 primerov, lani v celotnem letu pa 22. Predsednica OR Milena Fornazarič poudarja, da je vedno več pritožb tudi utemeljenih.

V treh primerih je postopek presoje zaključen, pritožbe pa utemeljene. V primeru pritožbe na oglaševalsko akcijo družbe T-2 »Slečena cena. 6,50 EUR na mesec. V največjem slovenskem omrežju« sta bila po mnenju OR sporni plakat in televizijski oglas zasnovana na način, da bi lahko zavedla potrošnika. Pojasnjevalno besedilo v drobnem tisku ni dovolj vidno in berljivo. Zunanje oglaševanje družbe Hofer »1. na neodvisnih testih kakovosti! Hofer.« je neprimerno. Iz oglasa po mnenju OR ni jasno in nedvoumno razvidno, na kaj se nanaša trditev »1. na neodvisnih testih kakovosti!« v primeru neodvisnega testa Zveze potrošnikov Slovenije. Kršitev določil je ugotovilo tudi ob presoji radijskega oglasa podjetja Eko Obnova »Breja žena«. Oglas je po mnenju OR izrazito žaljiv do žensk.

Milena Fornazarič: Vedno več utemeljenih pritožb

»Opažam, da se nadaljuje trend naraščanja števila prejetih pritožb. Res je, da so potrošniki vse bolj ozaveščeni, tudi posamezne zainteresirane javnosti (na primer zdravniki, potrošniške organizacije) so bolj aktivne kot včasih, skrbi pa, da je vse več pritožb, ki jih na OR prepoznamo kot utemeljene,« je povedala Milena Fornazarič, predsednica Oglaševalskega razsodišča.Ob tem dodaja, da so zadnjih nekaj let pritožbe pošiljala večinoma podjetja, ki so spremljala svoje tekmece. Ta trend se je letos spremenil v korist potrošnikov. Opaža pa tudi, da so pritožbe pripravljene vse bolj strokovno.